12/02/2013

*tidy up!


bor man fire personer på et relativt lite område så er oppbevaring og system et must, om man da ikke ønsker å valse rundt i en haug med rot!
det gjør ikke jeg (!), så i min research-runde for å finne et bedre system for oppbevaring av leker på jonathans rom kom jeg over dette supre skapsystemet hos weekday carnival. det er rett og slett 35 cm dype kjøkkenskaper fra ikea i ulike størrelser som er satt sammen, og rommer alt av klær, leker og bøker. fint og praktisk på en gang; akkurat slik jeg liker det!
og hvis man fester skapene enda høyere opp på veggen slik at man lager litt mer rom under, så kan man få plass til noen kurver på gulvet også. genialt!
det spørs om det ikke blir en tur på ikea (puh!) på denne gjengen snart.

har dere noen geniale oppbevaringsløsninger for leker hjemme hos dere? del med dere, vettja!

7 comments:

  1. Har sett denne løsningen hos Weekday Carnival - den er HELT genial! Så plassbesparende, smart og stilig! Vi trenger mer oppbevaring til bøker, pusslespill, maleskrin og plastelina. Blit mye småting, så jeg ønsker meg noe lignende som dette!

    ReplyDelete
  2. Ja jeg la og merke til denne ordningen hos WC. Love it! En fin dag til deg og dine!:)

    ReplyDelete
  3. Takk for ein inspirerande blogg!Kjekt med ulike tips enten det er middagsforslag eller andre ting :-)
    Heime hos oss brukar vi området under trappa til oppbevaring av leiker, men ein må no ha ei trapp da for å kunne gjere det..

    ReplyDelete
  4. Hei V, sjekk ut linken og videosnutten ved siden av, jeg vet ikke noe om pris, men sikkert dyrt, men utrolig fine hyller spør du meg.. Liker bloggen din godt, har en datter på samme alder, så jeg kjenner meg godt igjen i mye av det du skriver :D

    https://www.vitsoe.com/gb/shelves

    Hilsen Marita

    ReplyDelete
  5. Hvor ser det fint ud! Jeg er vild med, at der er brugt forskellige størrelser :)

    ReplyDelete
  6. Det ser super fedt ud - jeg er særligt vildt med skrivebordet - ved du hvor det er fra??? ;)

    ReplyDelete