09/02/2013

*what`s up?


1. thomasen sover (i morgen har jeg tenkt til å sove leeeenge for da er det MORSDAG i tilfelle du har glemt det, thomas reisæter!).

2. maria øver seg på å åle seg frem på gulvet (heia, heia!).

3. jonathan, som har hatt en litt slitsom natt med falsk krupp (men fikk spise is midt på natten, så det var egentlig litt spennende!), er oppslukt av barne-tv.

4. jeg valser rundt i pysjen, drikker kaffe og prøver å pønske ut noe godt vi kan lage til middag (forslag mottas med takk!).

7 comments:

  1. Herlig! Jeg gleder meg til sovemorgen i morgen jeg også! :)

    Ha en fin lørdag :)

    ReplyDelete
  2. Hei Vigdis!

    Det her er en av favoritt rettene mine. Super enkel, ganske rask og KNALL god! Jeg kunne spise det her et par ganger i uka, minst.

    http://realfood.tesco.com/recipes/tray-baked-salmon-with-pancetta-potatoes-tomatoes-and-asparagus.html

    God lørdag!
    klem fra oss på andre siden

    ReplyDelete
  3. Der sa du noe! Må ta ut en sovemorgen i morra jeg å! ;)
    Fajitas eller quesedillas har jeg sinnsykt lyst på til middag i dag... "sinnsykt" fordi man har ikke bare "lyst på" når man er såpass gravid. :P
    God bedring til Jonathan og heia heia Maria!

    ReplyDelete
  4. Hei!
    Jeg har et middagstips, jeg elsker denne suppen og lager den ofte hjemme hos oss! Elskes av samboer, venner, foreldre.. Har enda tilgode å møte noen som ikke liker den :)
    Med GODT brød til, med smør.. NAM!

    Og god helg :)

    ReplyDelete
  5. HEHE. Glemte å legge ved adressen:

    http://matunivers.blogspot.no/2012/01/vibeckes-hotte-kyllingsuppe.html

    Fint. Fremdeles god helg ;)

    ReplyDelete
  6. I can highly recommend homemade whole grain pizza with smoked tofu, broccoli, red pepper and a bit of cheese. or stuffed peppers with fried basil tofu and a tabouleh salad with honey-mustard-vinaigrette. at least that's some of the stuff my nephews and nieces always want me to cook for them and it's super easy and quick :)

    //e.

    ReplyDelete
  7. Nå har dere jo antakelig middagen i boks allerede, men tipser allikevel! En rett som har blitt en favoritt her i huset: Omelett med ricotta, erter og kjøttboller! Med litt godt brød og salat?

    http://viaroma104.blogspot.it/2012/11/middagstips-frittata-con-polpette-e.html

    Flere tips finnes under 'oppskrifter'.

    God lørdag!

    ReplyDelete