03/03/2013

*9/52!



et portrett av barna, en gang i uka, hver uke i 2013.

jonathan: han tegner og tegner om dagen. hver eneste dag får vi de fineste kunstverk bestående av roboter, monstre og biler. og så skriver han bokstaver som om han aldri har gjort noe annet! noe sier meg at han snart kommer til å knekke den magiske lesekoden.

maria: se hun sitter!
hun er så stolt (og gjett om jeg er!), og jeg tror hun synes det er fantastisk deilig å se livet fra et annet perspektiv enn fra liggende stilling på gulvet.

ha en fin søndag!

ps! tusen takk til alle dere som la igjen et "hei" på "fin fredag"-innlegget mitt! koselig å vite litt mer om hvem som titter innom her hver dag.

4 comments:

  1. Tusen takk at du deler med oss!
    Fantastisk å få inspirasjon hver dag:-)
    Hilsen en med få uker igjen av mammapermen.

    ReplyDelete
  2. Drawing pirates are the best!!!

    ReplyDelete
  3. Hei! Tusen takk for en flott blogg! Dere har et fantastisk hjem:) Har sett på det skapet som er på det øverste bilde og lurer på om du har fargekoden?:) Hadde blitt veldig glad:)

    Hilsen en som finner mye inspirasjon på bloggen din!

    ReplyDelete
    Replies
    1. *takk for det:) jeg er redd jeg ikke tok vare på fargekoden, desverre. jeg fant en grønnfarge hos fargehandleren som jeg syntes var litt skarp, og så fikk jeg de til å blande inn akkurat nok hvitfarge til jeg ble helt fornøyd. men om du har noe hjemme som har den fargen du ønsker, så ta det med til fargebutikken så kan de scanne fargen å lage noe tilsvarende:) fin søndag til deg* vigdis

      Delete