15/03/2013

*fin fredag!


vår uke:
  1. superpappa`n har bestemt seg for å sykle lillehammer-oslo, og har gått til innkjøp av en supersykkel. hello et nytt og bedre liv!
  2. lille pjuska har hatt vanskelig for å sove på nettene denne uka. tette bronkier og en fortann som vil ut er en dårlig kombinasjon! et mammabryst å sove på og astmamedisiner har vært redningen.
  3. jeg har hengt med maria og prøvd å gjøre dagene og nettene hennes så fine som mulig, ergo lite søvn og lite blogging.
  4. trassen (!), skjønn og endelig frisk som en fisk! 

kort oppsummert hva vi har bedrevet tida vår med denne uka.
hva har dere gjort de siste dagene, og ikke minst: hva skal dere i helgen?
jeg skal unne meg litt egentid i frisørstolen (!!), og ellers gjøre så lite som mulig, kjenner jeg.

fin fredag!


4 comments:

  1. Fine dere er! Maria har skikkelig glimt i øyet altså ;)
    Her ruges det enda! 5 dager på overtid og litt utålmodig nå. Men nå kommer han nok snart :)
    Hva jeg skal i helgen? Tjaa føde kanskje!? :D

    Kos deg med egentid og frisørtime da! klemmer fra Berlinergjengen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. *jeg er veldig glad for kommentaren, altså (!!), men hvis du ikke hadde kommentert så hadde det kanskje betydd at du lå og fødte, og det hadde jeg håpa for din skyld;)! lykke, lykke til, jona! heia deg*klem v

      Delete
  2. For en fin gjeng :) I helga skal jeg bare kose meg masse sammen med den lille familien min og glede meg over at 4 uker med jobbing er over. Nå er det tilbake til det herlige permisjonslivet igjen med lillejenta :)

    God helg!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. *åh, søte permisjonsliv! kos deg masse:) jeg har noen måneder igjen av min egen permisjon, og skal nyte hver dag. god helg!*v

      Delete