29/03/2013

*fin fredag!

firerbanden på tokt!

jeg er veldig glad i bloggen min (og ikke minst leserne mine!), og å drive den er noe jeg virkelig trives med og gjøre! den har liksom blitt min lille baby (langt etter jonathan og maria, selvfølgelig!), og alt som ender her av tekst og bilder er ting jeg i aller høyeste grad kan stå inne for.
et av premissene jeg alltid har hatt i forhold til bloggen er at jeg kun skal blogge når det gir meg noe, og når jeg har noe på hjertet, enten om det er bilder eller tekst. jeg ønsker ikke å blogge bare for å blogge, om dere forstår hva jeg mener?

dere har sikkert merket at innleggene ikke kommer så ofte for tiden, og det kommer rett og slett av at jeg ikke har vært spesielt inspirert til å blogge. og siden inspirasjonen har latt vente på seg, så har jeg tatt meg litt fri fra bloggen. det har vært deilig å legge hele "jeg er jonathan" litt bort, for så å finne ut at jeg virkelig savner den, og dere fine lesere!
 
så nå skal dere ikke se bor i fra at vi snart er tilbake for fullt; dere blir ikke kvitt oss så lett!

fin (lang)fredag, og fortsatt god påske!

12 comments:

  1. Er for så vidt enig i at det ikke er så lurt å blogge dersom en ikke har lyst, men noen ganger trenger iallfall jeg å skrive bare for å komme igang igjen. Det er lettere å skrive når det er naturlig å sitte med tastaturet under hendene.

    Ønsker deg fine siste påskedager! Håper inspirasjonen kommer tilbake og mange innlegg likeså. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. *det er sant, det! noen ganger kommer idéene flommende når man bare setter seg ved tastaturet:) problemet er bare noen ganger å finne tid til det i en hektisk hverdag..men det man har lyst til finner man tid til:) ha en knallfin påske du også! *v

      Delete
  2. Ok nå spør jeg... er det noe galt med tenna til "vedkommende med skjegg" ? hvis ikke hvorfor ser han alltid så j... molefunken ut? ikke det at jeg er ute etter/trenger hunk bilde, men det samme hundeblikket hver gang... ;)
    Glad påsk
    L

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok, så sier jeg det...ganske frekt spørsmål! men jeg kan fortelle at hunken min har tenna på stell og blikket hans er det FINESTE jeg vet om:) *v

      Delete
  3. happy family
    wishing you a nice easter break

    ReplyDelete
    Replies
    1. *thanks kay! have a really nice easterbreak as well*v

      Delete
  4. Så dere i rundkjøringen her i byen igår og hilste automatisk. Etterpå ble jeg litt flau, for vi har jo ikke snakket/møttes på flere år, men pga en spesiell og koselig blogg jeg leser følte jeg nok det ikke var så lenge siden likevel ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. *heia eva-synnøve! sorry for at jeg var så treig med å hilse! jeg var så opptatt med å forklare noe for jonathan at ikke jeg skjønte hvem det var som vinket før vi hadde kjørt forbi. og da ble jeg så flau for at du skulle tro at jeg var frekk;) etter vi hadde sett deg ble thomasen og jeg sittende å snakke om dagene i fotobutikken, og hvor hyggelig det var å jobbe med deg! husker så godt de fine kubildene du hadde tatt på skolen; håper du har dem på veggen hjemme;)
      så veldig koselig at du følger bloggen! kanskje vi sees i kongsberg en gang? du bor ikke så langt unna mamma og pappa har jeg forstått.
      ha en finfin påske!
      klem v*

      Delete
  5. Fortsatt god påske til deg og din fine familie;)

    klem Marit

    ReplyDelete
  6. Helt enig med deg angående å blogge for å blogge, det blir litt for dumt, man må ha lyst og noe å komme med! Glad påsk! :)

    ReplyDelete
  7. Vil bare si takk for at du deler. Har blitt så glad i bloggen din!

    ReplyDelete
  8. Jeg er veldig glad i bloggen din og liker selvfølgelig best at jeg kan lese noe nytt hver dag, men ditt virkelige liv er veldig mye viktigere, så blogg når du har tid og lyst, jeg klikker meg innom jevnlig uansett! God siste påskedag!

    ReplyDelete