06/03/2013

*på fjerde uka!




de siste fire ukene har maria, jonathan og jeg for det meste holdt oss inne for å pleie hoste, snørrete neser, oppkast og feber. det ene viruset ser ut til å avløse det neste her i heimen, og både ungene og jeg begynner å bli en smule lei av sykdom..
men ryktene sier at det ikke er bare oss som har kjempet mot vinterens harde basiller i det siste! er det flere av dere som har fått deres dose med sykdom denne vinteren?!

men nå krysser vi fingrene våre for at vi snart blir ferdige med alt av basselusker og sykdom, slik at vi kan begynne å glede oss til vi skal ut å reise. destinasjonen(e) er bestemt,  avreisedato er satt og flybilettene er booka. så, kjære sol og varme; vi er rett rundt hjørnet!

9 comments:

  1. Usj, bort med basiller og viruser og alt snørr og snerk! 4 uker med sykdom er fryyyyktelig lenge...Vi hadde 2 i strekk- det var evigheter nok spør du meg.
    Nå er jeg spent; hvor går ferden??

    God bedring og god onsdag!

    ReplyDelete
  2. Isj, bort med alle basselusker :) Masse god bedring :)

    ReplyDelete
  3. Huff så slitsomt! :/ vi hadde to uker med to syke små jenter i hus og det var tungt nå på tampen av svangerskapet. Jeg ble ikke syk da, men nå har jeg plutselig fått et virus eller noe slikt. Hostekuler + høygravid er ikke kult!

    Håper det er slutt på sykdom hos dere nå så dere bare kan kose dere på ferie. KJEMPE misunnelig på dere som skal reise til varmere strøk ;)

    Klemmer fra Berlin

    ReplyDelete
  4. Sykdom er noe tull!! Lillebassen vår har fått besøk av virus etter virus denne vinteren. Synes vel egentlig at det har vært ganske sammenhengende siden november-desember. Kanskje en uke her eller der uten sykdom. Men alltid noe snørr eller gørr:)
    Men, vi har trøstet oss med at de fleste andre vi kjenner med barn, har hatt det på samme måten i vinter! Og nå er jo våren rundt hjørnet!

    ReplyDelete
  5. Skulle du ikke dele med oss hvor ferden går?? :D

    *spent*

    Masse god bedring forøvrig, satser på at alle dere er oppe å hopper snart ;)

    Smil, KM

    ReplyDelete
  6. Her er det også vært mye feber i hus. Og så litt oppkast oppådet. Uff. Skikkelig ekkelt når det står på. Jeg krysser fingrene for at dere snart er i fin form igjen! Vakre, flotte bilder nedover her. Alltid så hyggelig å stikke innom dere!

    ReplyDelete
  7. Aj, god bedring til alle mann alle!
    Veldig spent på hvor dere skal kjenner jeg... permferie er virkelig noe av det beste!
    God kveld fjonge du :)

    ReplyDelete
  8. Uff, dette er så slitsomt! Sånn hadde me det i fjor, var sjuke fra januar til langt uti mars... I år har me og vært sjuke, men sluppe lettare unna!
    Kan tenke meg at de lengta ut i sol og vårværet etter så mange veker inne. Då er det jammen meg godt å ha ein herlig ferietur å sjå fram til!!! Spent på å lese kor og kva de skal!
    *Sende bli frisk støv i dekans retning*

    ReplyDelete
  9. Eeep, så søte! For en fin blog, med flotte bilder:)

    ReplyDelete