05/03/2013

*spisestua!



mitt favorittsted i leiligheten vår er spiseplassen, og det er definitivt her vi tilbringer mest tid!
jeg liker at den går i ett med kjøkkenet slik at man kan sitte ved spisebordet å skravle med den som lager mat. 
til tross for at vi har en stor stue med en gigantisk sofa, så er det som regel alltid her vi ender opp når vi har gjester.
jonathan bruker også dette rommet mye, og spisebordet blir brukt til alt fra tegnested til sjørøverskip og bilbane. i love it!

teppe/teppebeskyttelse og alfabetbilde: ikea / stoler: eames, arne jacobsen og tripp trapp/ 
bord: arvegods / bokhylle: string / lamper: louis poulsen og jieldé

3 comments:

  1. ..jeg elsker også spiseplassen deres!
    Fantastisk fin :)

    ReplyDelete
  2. superfin spiseplass!
    Veldig enig i at det er koselig med "åpent kjøkkenlandskap". Blir ensomt på kjøkkenet hvis ikke :P

    ReplyDelete
  3. Så fint du har det!! Så mange detaljer, så kreativt og stilig!!!
    Likte den svarte Jieldèlampen så godt!! Ønsker meg veldig!!!
    Likte alfabetplakaten! Skal se etter den neste gang jeg er på Ikea!
    Følger deg gjerne!
    Klem Siri

    ReplyDelete