15/04/2013

*could you be...


...the most beautiful girl in the world?!

det hjertet er fylt med renner bloggen over av, og akkurat nå kan jeg ikke se meg mett på denne lille skrutta her (eller broren hennes for den saks skyld!). 
jeg vil fryse tiden, presse henne hardt inntil brystet mitt og snuse inn den deilige babylukta hennes for alltid.

er det ikke fint at biologien fungerer på den måten at vi alle synes at det er nettopp vi som har de skjønneste og beste barna som finnes?

har ikke du også den fineste og kuleste kiden i verden, kanskje?!

7 comments:

  1. Det er herlig, en blir beruset av deilig forelskelse, og de er naturligvis vakrest i verden ;) Det er bare å nyyyyte! :)

    ReplyDelete
  2. Ja det er fantastisk. Selvfølgelig har også jeg den fineste ungen på jord. Men rent objektivt sett har du ordentlig fine unger...

    Kirsti

    ReplyDelete
  3. Akkurat det poenget har fasinert meg siden jeg gikk på barneskolen og aldri ble fornøyd med noe jeg laget. Hvordan kunne mamma være fornøyd? Nå får jeg min egen lillejente om en måneds tid og jeg gleder meg til å være dritfornøyd med henne :-D

    Virkelig fint å tenke på at alle barn er finest i verden for noen. Men da blir det ekstra trist med de soom ikke har noen :-(

    Takk for et fint innlegg :/D

    ReplyDelete
  4. Vi er heldige som har så fine barn! :) Det er liksom en helt egen forelskelse det der. Supersøt Maria, da. Skjønner godt at du ikke får sett deg mett på ho (eller broren. )

    ReplyDelete
  5. Å jo nydelige barn her også, så er de så talentfulle, wow tenk at baby kan snurre og snu seg ;) he he he.

    ReplyDelete
  6. JOOOO!!! Er enig i at jeg og har verdens beste barn. Er jo ganske like dine (en gutt på 3,5 og en jente på 6,5 mnd). Titt gjerne innom instagram (karinannette), og ta en titt:)
    Har lest bloggen din i over 3 år, og koser meg like mye hver gang jeg titter innom (nesten hver dag...)
    Kos dere på tur, og grattis med hus! Vi har og akkurat flyttet litt ut av byen, til hus og hage, nå gleder vi oss bare til vår!

    ReplyDelete
  7. Er verdens heldigste mamma til 3 flotte barn! Det er egentlig helt fantastisk at en hver mamma kan ha verdens fineste barn :) Jeg hadde glemt litt den der alt oppslukende forelskelse følelsen som kommer når barna er baby, men så fikk vi ei lita snuppe for 8 mnd siden som har snudd opp ned på familien vår. Tror vi er like forelsket i henne alle sammen - både pappa, storebror på 12 og storesøster på 9. Livet er herlig!

    ReplyDelete