11/04/2013

*insta-moments!


1. de to der!
2. jeg fikk konstantert at jeg etter 20 år uten skøyter på føttene fortsatt ikke er noen prima ballerina på isen.
3. mye rart en skal gå forbi på gata. en bajs-stol der, altså.
5. blomst i håret og monstertruck er aldri feil.
6. ingenting er som marias våte kyss!
7. jeg trenger vel ikke å fortelle hvor varm i hjertet jeg ble da jonathan kom hjem med denne?!
8. påskeoutfiten til maria.
8. jor(d)bær, smør og bkin (les bacon) ble sirlig føyet på handlelisten av jonathan. flink, vettja!

følger dere oss på instagram? @reiseter og @mrreiseter heter vi!


2 comments:

  1. oj oj! guten din kan skrive allereie!
    så flink han er.
    min er nett fire, og har diverre inga særleg interesse for bokstavar enda, anna enn å kjenne igjen ein del bokstavar.. vonar det kjem snart!

    ReplyDelete
  2. Super koselig å endelig få hilse på deg her omdagen. ahh det var så morro! Kunne holdt på hele dagen :D
    Fine øyeblikk du deler, instagram er bare best! Vet ikke hva jeg skulle ha gjort uten. Haha, hilsen avhengig.

    Ha den beste dagen, klemmer

    ReplyDelete