22/04/2013

*insta-moments!


1. bare en uke og to dager til maria kan krabbe rundt i dette.
2. jeg byttet visst ut mannen min med thor hushovd et lite øyeblikk.
3. pink on pink.
4. jeg har blitt bitt av løpebasillen, og forrige uke løp jeg min første mil. flere skal det bli!
5. kloke ord på døra i barnehagen.
6. lunch med min fine mann.
7. besøk av flinke anniken som fotograferte leiligheten. mon tro hvor bildene dukker opp?!
8. vi signerte huskontrakten...
9...og det samme gjorde våre nye, fine naboer. det måtte feires!

2 comments:

  1. Hei Vigdis,
    og takk for at du har en så fin og koslig blogg!
    Jeg lurer på hvor du har kjøpt de champagneskålene dine?
    Leter etter noen enkle, litt små, og disse kan være veldig innafor.

    Hilsen Marte

    ReplyDelete
  2. heia marte!
    takk for koselige ord:)
    du, de champagneskålene kjøpte jeg på loppis for noen år tilbake, og de er av ukjent merke. det er ikke så lett å få tak i slike glass har jeg funnet ut:( iittala har noen glass i essence serien som kan likne, men de er ikke helt de samme, desverre.

    fin dag til deg*

    v*

    ReplyDelete