29/04/2013

*løkkalove!

den kuleste gutten på løkka!


en av de tingene jeg virkelig elsker med å bo midt på grünerløkka er at til tross for at oslo er en relativt stor by, så er løkka fortsatt lite nok til at dama bak kassa på matbutikken kjenner deg igjen, hilser og slår av en prat hver gang du handler. det samme gjør servitørene på kafeene, mannen i grønnsaksbutikken og jentene i de mange, skjønne nisjebutikkene som finnes her. dette kjenner jeg at er en av de tingene det skal bli trist å flytte fra, når vi pakker sammen leiligheten og flytter til suburbia om ett års tid.
så for å gjøre litt stas på bydelen vår, og for å vise de av dere som kanskje ikke kjenner grünerløkka så godt, så vil jeg fremover presentere noen av mine løkkafavoritter.

håper dere vil forelske dere like mye i disse stedene/butikkene som jeg har gjort!

to be continued


5 comments:

  1. Åh ja, det prosjektet heier jeg på! Herlig! Hilsen fra oss fra Sandaker som er så glade for at vi har gåavstand til Løkka:)

    ReplyDelete
  2. Hei, så gøy idé:) Jeg lurer på det samme som mange andre lesere av bloggen din gjør (mange har spurt om det samme i tidligere innlegg, men jeg kan ikke finne svar ...), nemlig hvor dere skal flytte og hvem som leverer huset? Gleder meg til å følge dere i tida framover!

    ReplyDelete
  3. Topp med noen stemningsbilder fra løkka. Jeg bodde der selv inntil våre tre gutter kom og tvang oss ut mot marka:) Savner kafelivet, de lokale butikkene og den avslappede stemningen. Men det er ikke så verst å bo i utkanten heller!

    ReplyDelete
  4. Jej! Gleder meg til å lese :)

    ReplyDelete
  5. Wow that was unusual. I just wrote an extremely long comment but after I clicked submit my comment didn't show up. Grrrr... well I'm not writing all that over again.
    Anyways, just wanted to say superb blog!

    my website :: cellulite treatment cream

    ReplyDelete