05/05/2013

*18/52!




et portrett av barna, en gang i uka, hver uke i 2013.

han: er så fasinert over de store bølgene! vår lille gutt og det veldig store havet gjør mammahjertet mitt sårt og bløtt.

hun: vi valgte å ikke pakke med reiseseng til henne, og det trengte vi ikke heller, for her har hun fått låne tidenes søteste babyseng (jeg vil ha den med hjem!). om hun sover så mye i den er en annen sak (les lillemor synes det er best å ligge kloss inntil mamma i dobbeltsenga og suge på puppen hele natten lang).

ha en fin søndag, fintfolk!

4 comments:

  1. Hei og hopp :)

    Nydelige bilder.
    Lillegutt og havet-bildet rørte meg litt, sånn inni meg en plass :)
    Veldig fine bilder fra hele turen så langt, gleder meg til å følge med videre

    KOS dere!! :)

    ReplyDelete
  2. *takk for det! ja, det er noe veldig rørende med det bilde av jonathan..den lille mannen og havet;)
    koselig at du liker bildene fra turen, får håpe du liker de som kommer også!*v

    ReplyDelete
  3. So cute, I love the long distance shot. Looks like an amazing beach! xx

    ReplyDelete