21/05/2013

*20/52!



et portrett av barna, en gang i uka, hver uke i 2013.

han: jeg simpelthen elsker å gå turer med denne unge mannen om dagen! han lirer av seg de mest fantastiske historier, og han har en egen måte å forklare ting på som bare får meg til å smile i timesvis etterpå. den minen han har på bildet er så typisk jonathan - han er bare helt priceless denne gutten, altså!

hun: har vært skikkelig dårlig de siste dagene med høy feber og halsbetennelse, og thomasen og jeg har byttet på å være inne med henne og å leke med jonathan ute. stakkars, lille nurket vårt; mammahjertet mitt gråter når hun ikke har det bra! 
heldigvis er hun på bedringens vei nå.


1 comment:

  1. Kule Jonathan og stakkars lille søte Maria, god bedring til henne <3
    Koselig å følge dere på ferie, håper jeg en gang kan ta mine unger med på noe tilsvarende :)

    ReplyDelete