21/05/2013

*buy one give one!

jonathan i solbriller fra ray ban, maria sine er fra ki et la (første solbrillene for baby jeg har funnet som er umulig å ødelegge!), mine fra karmoie og thomas sine er fra barton perreira.
flere har lurt på hvor de fine solbrillene jeg har hatt på meg på mange av bildene fra turen er i fra, og de kan jeg fortelle at er av det norske merket karmoie. jeg virkelig elsker disse brillene! 
ikke bare er de fine, men man støtter også en svært god sak når man kjøper dem. karmoie har et "buy one give one" konsept der det for hvert solbrillepar som kjøpes blir donert en eyejuster-brille til noen som trenger det i afrika. når man kjøper solbrillen følger det med et nummer som man kan søke opp på hjemmesiden til karmoie, og finne ut akkurat hvilket prosjekt nettopp din brille støttet. er ikke det en genial idé? les mer om prosjektet og karmoie her.
så hvis du skal kjøpe deg nye solbriller i år, så synes jeg du definitivt bør vurdere å kjøper et par fra karmoie.

alle solbrillene får du på ses optikk på løkka!




2 comments:

  1. De brillene dine var utrolig kule!
    Skulle gjerne hatt sånne som er umulige å ødelegge til meg selv da... Jeg har aldri samme briller i mer enn 6mnd. Jeg eller ungene klarer alltid å ødelegge dem :P

    ReplyDelete
  2. Seems like you're having a great time out there!

    XX/D

    ReplyDelete