31/05/2013

*fin fredag!


når det plutselig er på tide med "fin fredag"-innlegget igjen så forstår jeg virkelig hvor fort ukene flyr av sted!

denne uka har vi brukt på å lande litt etter reisen. jeg har funnet tilbake formen, og er igjen frisk som en fisk, og det er deilig.
ellers koser mr. reisæter seg i pappaperm i mens jeg holder på med litt egne prosjekter. fint å jobbe litt og fint å henge masse med verdens beste trio!


ps! jeg elsker virkelig printene av esra røise som dere ser på veggen bak oss. vi skal snart supplere med et til; lurer på hvilket jeg skal velge?!

fin fredag!


7 comments:

  1. Synes du har valgt de to fineste, men kanskje 'Pinup'? :)

    ReplyDelete
  2. Herlig bilde!
    Dere burde ta og lage et kunstverk av alle fin fredag bildene! :D printe dem alle på et stort lerret eller noe :)

    God helg!

    ReplyDelete
  3. Now is the only time I know! Elsker tittelen og printet! :) Fin fredag!

    ReplyDelete
  4. jeg synes du skal prøve deg på pin up!
    tenkte på deg når jeg så det ü
    ha en fin helg!

    ReplyDelete
  5. Hello eller balloonface :)
    -stine-

    ReplyDelete
  6. Ukene flyr, ja! Jeg har kommet hjem etter ei uforglemmelig uke i India, og innser når jeg kommer hjem at det straks er sommerferie!

    ReplyDelete