28/05/2013

*fint hos folk!



 








når det kommer til interiør så blir jeg alltid så inspirert av å titte innom freunde von freunden!  
her ligger det så mange fantastisk fine leiligheter fra så mange spennende byer, og det jeg kanskje liker aller best er at de ikke er så strigla og styla. man kan se at det bor folk i disse hjemmene, og det gjør dem så levende. slik som leiligheten bildene over er hentet fra; varm, koselig og personlig -  akkurat slik jeg liker det!
jeg liker spesielt godt måten de har lekt seg med bilder på veggene: litt orden og litt kaos i en salig blanding. og ikke minst at de har valgt å henge opp litt utradisjonelle bilder. superfint! 
vi som sitter på et arkiv på over 100 000 bilder må snart få ut fingeren å få hverdagsøyeblikkene våre opp på veggen. jeg skal i alle fall la meg inspirere av dette.
se resten av leiligheten her.

ps! ikke glem at du kan vinne et gavekort på 1000 kr i giveawayen min, da!

3 comments:

  1. åh, jeg liker det jeg og! digger at de har hengt SÅ mange bilder sammen. bilde nr.3 er jo helt fantastisk! fint med litt inspirasjon, ja!
    ha en fin ettermiddag (:

    ReplyDelete