27/05/2013

*giveaway: vinn et gavekort på 1000 kroner hos robot!



jeg lovet dere jo en giveaway snart, og i samarbeid med fineste robot har jeg gleden av å lodde ut et gavekort på 1000 kroner! butikken, som ligger her på grunerløkka, bugner over av vintageklær, redesign og nye, retroinspirerte klær og asseoarer for både dame og herre.

reglene for å delta i giveawayen er som følger:

du får ett lodd for å legge igjen en kommentar på dette innlegget. du trenger ikke ha egen blogg for å delta, men da er det fint  om du legger igjen en e-post adresse, slik at jeg kan få tak i deg hvis du vinner!

du får ett lodd for å like robot på facebook.
du får ett lodd for å like bloggen min på facebook.

du får ett lodd om du deler denne giveawayen på facebook eller linker til denne giveawayen på din egen blogg.

tilsammen er det altså mulig å ta fire lodd.
du trenger ikke å bo i oslo for å delta i giveawayen, du kan jo bruke gavekortet neste gang du er i byen, gi det bort i gave eller følge med på facebooksiden og kjøpe noen av godbitene som legges ut der - robot sender gjerne varene i posten til deg!

giveawayen starter nå, og vinneren annonseres her på bloggen neste mandag.

lykke til!

62 comments:

  1. Hei! Dette hadde vært et kjærkomment gavekort - jeg klasker til med tre lodd :-)

    ReplyDelete
  2. Kristine Wathne Askildsen
    k-w-a@hotmail.no

    Delt, og likt begge bloggene!

    ReplyDelete
  3. jajaja!!

    (st09086@infomedia.uib.no)

    ReplyDelete
  4. Denne var ny for meg, vi skal på ferie i Oslo i sommer og noterer meg adressen! :)

    ReplyDelete
  5. Jeg vil vinne! Elsker robot :)
    vilde.h.m@hotmail.com

    ReplyDelete
  6. jippi, for ein fin konkurranse! eg tar 4 lodd.

    tonje.norevik@gmail.com

    ReplyDelete
  7. im in, har delt og likt - sverre eiker berg (sverre@gutten-berg.no)

    ReplyDelete
  8. Åh! Jeg skal til Oslo i august, og Robot er en av butikkene jeg har planlagt å dra innom. Et gavekort hadde vært midt i blinken! Tar tre lodd.
    Herlig blogg du har, forresten :)
    Hilsen Mette
    metten165@hotmail.com

    ReplyDelete
  9. Tre stk lodd for meg også! Robot er en fin fin butikk! Det er helt vanlig med slike butikker i utlandet.. vi trenger flere som Robot her i Norge også!

    ReplyDelete
  10. Jeg tar 3 lodd, og håperhåperhåper jeg har vinnerlykke!!!

    ReplyDelete
  11. Smeller på med fire lodd og krysser fingerer og tær! Robot <3

    sebastian.krger@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Så klart Eg vil være med,3 lodd på meg:)
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    ReplyDelete
  13. Jajaja!

    mettefjellh@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Oj så flott gave.
    1 lodd på meg. ..
    Hilsen Renata
    morogde4ungene@hotmail. no

    ReplyDelete
  15. Liker x 2 på fb:) 3 lodd på meg!:)

    ReplyDelete
  16. Hurra!
    ROBOT er dritkul!

    Jeg er med og tar 4 lodd :)
    Krysser fingrene, da skal jeg ta meg en oslotur (:

    Ha en super kveld!

    ReplyDelete
  17. Åh, en av de fineste butikkene på løkka!!
    Liker robot allerede facebook, så to lodd til meg:)
    Ha en fin dag!

    ReplyDelete
  18. 4 lodd til meg - krysser fingrene!
    stine.renden@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Eg vil gjerne være med
    Marthaconradimelsom@hotmail.com

    ReplyDelete
  20. Det er klart jeg har lyst på gavekort! Jeg tar tre lodd :)

    sirtho@online.no

    ReplyDelete
  21. Jeg vil også med!
    leesland@gmail.com

    ReplyDelete
  22. Håper på vinnerlykke med 1 lodd,


    ESB

    ReplyDelete
  23. 1 lodd:)
    cekeberg@hotmail.com

    ReplyDelete
  24. trekker 3 lodd!

    synnelange@hotmail.com

    ReplyDelete
  25. Kul butikk, 3 lodd på meg;)

    -malla-

    ReplyDelete
  26. Så spennende, klart jeg vil være med!
    Trekker meg like godt 4 lodd :)

    mari_gull(at)yahoo.no

    ReplyDelete
  27. Ohhh!!! Det vil jeg ha! Liker allerede robot på fb, og liker deg og nå og deler!hurra!!!;)

    ReplyDelete
  28. Så fin blogg du har! Jeg kaprer alle 4 loddene. Jeg ble forresten nr. 500 som liker bloggen din på FB.

    Hilsen An Mo

    an_mo1@hotmail.com

    ReplyDelete
  29. Moro! :) Jeg trekker 4 lodd! *Caroline. Ø. C.

    ReplyDelete
  30. Prøver lykken med 3 lodd:) En fin dag til dere:)
    Siljeab@hotmail.com

    ReplyDelete
  31. Spennende butikk!
    Uansett, dit skal jeg neste gang det blir
    Oslotur på meg!

    Marit:)
    mariten@hotmail.no

    ReplyDelete
  32. Så kult!
    Jeg tr 1 lodd.

    Marie Elise
    Hvitlykke@gmail.com

    ReplyDelete
  33. Veldig mye fint og morsomt hos Robot!

    1 lodd på meg :-)

    ReplyDelete
  34. Jeg vil gjerne være med, 2 lodd :)

    ReplyDelete
  35. Vad kul! Robot är min favoritaffär här i Oslo :)
    Nu har jag fyra lodd!
    Sofia-malmqvist@hotmail.com
    Ha det fint!

    ReplyDelete
  36. Så gøy! Da tar jeg 3 lodd!
    stveiten(krøll)tamail.no

    ReplyDelete
  37. Her er det mye stilig.
    Prøver sjansen med 3 lodd

    martine@svarstad.com

    ReplyDelete
  38. Herlig:))
    2 lykkelodd denne veien!

    Ha en fin fin dag:)

    ReplyDelete
  39. Krysser tærne!

    3 lodd herfra!

    mail@charlottewiig.com

    ReplyDelete
  40. Åhh... her ville jeg gjerne være heldig :-)
    Et lodd på meg.
    Bettina (begaan at gmail.com)

    ReplyDelete
  41. Tjoho, sjølsagt med på moroa! 1 lodd til meg.
    Klem Ingrid

    ReplyDelete
  42. Oj for en super fin premie :)
    Jeg prøver lykken og trekker 4 lodd.

    Krysser fingrene og håper at lykken smiler til meg.
    Ønsker deg og dine en kjempe fin uke videre.
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com
    http://nysgjerrigheten.blogg.no

    ReplyDelete
  43. prøver lykken med 2 lodd:)

    ReplyDelete
  44. ja TAKK! :) emiliestolen@gmail.com

    ReplyDelete
  45. Trekker et lodd, tusen takk :)

    siwpeder(a)hotmail.com

    ReplyDelete
  46. Håper jeg får delta med 4 lodd, alt i boks hva du ba om, smil!
    Bildene fra Robot-butikken ser herlige ut,
    Grünerløkka er en buss ifra,smil...
    Om det ikke blir et lite lykkelodd,
    hopper jeg innom til uka da!

    Beste hilsen
    Vintagedronninga

    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    ReplyDelete
  47. Jeg krysser fingrene med 3 lodd. Delt på facebook og liker dere begge der.

    Klem fra Hilde

    PS: Ny giveaway hos meg også nå

    ReplyDelete
  48. Jeg tar 2 lodd!

    Hilsen Egat

    ReplyDelete
  49. Jeg liker både deg og robot på facebook! :)
    Klem Mari

    ReplyDelete
  50. Jeg trekker fire lykkelodd :)
    tina.triger@live.com

    ReplyDelete
  51. To lykkelodd til meg - kul konkurranse!
    AnnET

    ReplyDelete
  52. Så spennende butikk, likte godt din "anmeldelse"!
    Jeg har likt både deg og Robot på FB, så da blir det tre lodd på meg.

    benediktetvedt@getmail.no

    ReplyDelete
  53. 3 lodd fra meg, for dette hadde det jammen meg vært stas å vunnet!!
    Og du, takk for fin og inspirerende blogglesning :)

    -Ingrid

    (ingrhaga@gmail.com)

    ReplyDelete
  54. Jeg håper veldig på vinnerlykke :)

    Jeg har tre lodd. (kommentar her,liker siden din på fb og robot sin side på fb)

    Ønsker deg en strålende god helg ;)

    Hilsen fra Tonje (tonjebu@gmail.com)

    ReplyDelete
  55. Tar gjerne et lodd, jeg! Og vinner jeg, så har jeg en unnskyldning for å dra til Oslo. Hoho ;)

    Fin søndag!

    Lene

    ReplyDelete
  56. 3 lodd! Liker begge fb-sider.

    Hilsen Jenni
    pussigmjau@yahoo.no

    ReplyDelete
  57. Kul giveaway, jhar kjempelyst til å vinne!
    1 lodd
    millymoi@live.no

    ReplyDelete
  58. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    BORROWERS APPLICATION DETAILS


    1. Name Of Applicant in Full:……..
    2. Telephone Numbers:……….
    3. Address and Location:…….
    4. Amount in request………..
    5. Repayment Period:………..
    6. Purpose Of Loan………….
    7. country…………………
    8. phone…………………..
    9. occupation………………
    10.age/sex…………………
    11.Monthly Income…………..
    12.Email……………..

    Regards.
    Managements
    Email Kindly Contact: urgentloan22@gmail.com

    ReplyDelete