20/05/2013

*om feriekjærester og familieferie!







husker ikke dere også deres første feriekjæreste?

dere kan tro sorgen var stor da hun reiste i går. "hjertet mitt er helt knust", konstanterte han ved middagsbordet. 
åh, du lille, store jonathan; du skulle bare visst hva mer av kjærlighetssorger det hjertet ditt må tåle i løpet av et langt liv.


og aprops kjærlighet! når jeg tenker på maldivene så er bryllupsreiser det første som slår meg, og thomasen og jeg var faktisk på bryllupsreise på en liten øy ved navn komandoo for snart seks år siden (herregud, tida går fort!). det var en skikkelig kjærlighetsøy, og det var ikke tillatt for barn der. og jeg må innrømme at i den kjærlighetsrusen jeg var da, så var det veldig deilig å ikke bli forstyrret av barneskrik og mas på stranda. det var fantastisk å bare nyte freden, roen og den vakre øya (og thomasen, selvfølgelig!) uten barn.
men tidene forandrer seg, og nå som jeg er mamma selv, så vil jeg jo selvsagt ha med meg barna mine på tur! og mange av øyene her på maldivene, der i blant meeru som vi er på nå, er svært barnevennlige. her er det virkelig lagt opp til en deilig familieferie med alt av fasiliteter for småbarnsfamilier, og vi koser oss skikkelig! her er det barnebasseng, lekeplass, lekerom, barnepass, flusst av sportsaktiviteter og ikke minst så er alle som jobber her ekstremt glade i barn (gjett om maria og jonathan får mye oppmerksomhet?!).
hvis jeg får bestemme så går ferien hit neste år også!

ha en knakanes fin mandag, folkens!

3 comments:

  1. Åååå så herlig! søte Jonathan! :)

    ReplyDelete
  2. Yikes, så god han er! (Men du har vel rett, there's more to come...)
    Ser så digg ut på ferie, nyt den videre!

    ReplyDelete