26/06/2013

*a coffee and chocolate croissant kind of day!




når maria sover formiddagsluren sin er jeg ekspert på å stresse rundt og prøve å skvise all dagens husarbeid inn på en og en halv time.
men noen dager, som i dag når det høljer ned ute, er det eneste riktige å sette seg ned med en bunke magasiner, drikke ørten kopper kaffe og spise litt for mange croissanter med sjokolade. 
digg og høyst nødvendig! 

hva liker du å gjøre når du tar deg en liten timeout i hverdagen? 


ps! ikke glem å delta i giveawayen min da. fineste olaskjorta fra vossatassar i premie!

3 comments:

  1. MM, høres veldig nødvendig ut! :D Jeg liker å lese blogger og se serier som timeout.

    ReplyDelete
  2. Timeoutene blir ik mange med 4barn, hund og mann. Men når de kommer tar jeg meg en latte og setter meg med data'n og ser hva som har skjedd på bloggen din siden sist. Har en liten liste med blogger jeg leser meg gjennom. Andre ganger leser jeg blader og strikker. Når jeg strikker kobler jeg helt ut, haha. Da kan nok huset rase ned uten at jeg merker no.
    Kjærkommne er de iallfall, timeoutene, når de kommer.

    Hilsen Renata

    ReplyDelete
  3. Min timeout bruker jeg på å lese bloggen din! :)

    ReplyDelete