26/06/2013

*giveawayen er avsluttet!




//innlegget er sponset av vossatassar


jeg har lenge vært stor fan av klærne til vossatassar, og nå har de kommet med denne superfine olaskjorta, som passer like fint til jenter som til gutter. de har også lansert sitt eget nyhetsbrev med prosjekter, aktiviteter og inspirasjon til store og små kreatører som sendes ut hver torsdag. mange gode idéer til ting å finne på med barna der!
i samarbeid med vossatassar har jeg gleden av å gi bort ni olaskjorter som vist på bildene over, jevnt fordelt i størrelsene 90, 100 og 110.

alt du trenger å gjøre er og melde deg på nyhetsbrevet, og deretter legge igjen en kommentar hos meg om hvilken størrelse du ønsker på skjorta. easy peasy!

giveawayen starter nå, og vinnerne trekkes tirsdag 2.juli.

lykke til, og fin tirsdag til dere!

100 comments:

  1. Hei!

    Har meldt meg på nyheitsbreva til Vossatassar, monge tips der som kan vere fine å prøve ut i "sommarveiret" her på Sunnmøre..:) Kjempefin skjorte, som eg håpar vi kan vere heldige å bli trekt ut som vinnarar av (str.110). Monica

    ReplyDelete
  2. Fin skjorte. Melder meg på nyhetsbrevet. Str. 100 vil passe min 4 åring

    ReplyDelete
  3. Har meldt meg på nyheitsbrevet :) Kjempekul skjorte ! tvi-tvi ! Str 110 til gutten på 5 år so får lisjepia komme etter og arve den .. :-)
    rossland84@yahoo.no

    ReplyDelete
  4. fiiiin. 110 er sikkert akkurat passe til min mini :)

    ReplyDelete
  5. Jeg er påmeldt nyhetsbrevet, ønsker meg str 90 :)

    ReplyDelete
  6. Krysser fingrene og trekk eit lykkelodd :) har meldt meg på nyhetsbrevet.
    Ønsker str 90 til lisjepia på 2 år :)
    nilsen1981@yahoo.no

    ReplyDelete
  7. Flott skjorte! Har meldt meg på nyhetsbrevet og prøver lykken. Min gutt passer snart 90. Hilsen Cecilie fast leser av denne flotte bloggen! ceciliehan@gmail.com

    ReplyDelete
  8. ååå, så fin den er! jeg har meldt meg på nyhetsbrevet. str 90 passer perfekt til jonatan!

    ReplyDelete
  9. Da har jeg meldt meg på nyhetsbrevet! Denne skjorta hadde passet såå fint til min lille nevø! :D Ønsker str. 110.

    ReplyDelete
  10. Så fin! Om eg skulle vere så heldig å vinne, ønsker eg str 90:-)

    ReplyDelete
  11. Så fin skjorte. Denne skjorta hadde vært perfekt til mi lille Nikoline på 4 år. Ønsker størrelse 110. Hilsen Silje (srkvande@online.no)

    ReplyDelete
  12. Nå venter jeg på nyhetsbrev fra vossatasser og krysser fingrene på at lillebror snart løper rundt i en tøff olaskjorte str 100....

    Hilsen Renata
    morogde4ungene@hotmail.no

    ReplyDelete
  13. Så fiin!! Jeg ønsker meg størrelse 100 :-)

    line.storlidsvendsen@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Jeg har meldt meg på nyhetsbrevet, veldig fin skjorte! Ønsker meg den i str 90:) God sommer! Caroline

    ReplyDelete
  15. Hvor er den fin! Håber at vinde i str. 110!!
    Mvh Therese
    theresemargrete@gmail.com

    ReplyDelete
  16. I love it! Har meldt mig på og ønsker mig stl 90 :)
    Kryssar fingrar!
    Suzannegol@hotmail.com

    ReplyDelete
  17. Kjempefin blogg:)
    Blir glad om vi vinner en skjorte i str 110.
    agullholm@gmail.com

    ReplyDelete
  18. Superkul, bare synd de ikke har i bror sin str da han blir 8 år 2 juli;)
    Da krysser vi fingre for vinnerlykke for lillemor på i stedet , og satser på str 110.

    -malla-

    ReplyDelete
  19. Kjempe fin skjorte! Har meldt meg på nyhetsbrevet og ønsker fin skjorte i str 100:-)

    ReplyDelete
  20. Påmeldt; ønsker str 90 dersom vi er heldige ;)

    ReplyDelete
  21. Jeg er gjerne med og ønsker str 100 til prinsen min ♥
    Har meldt meg på nyhetsbrevet!

    Ha en super sommerkveld!

    Klem fra Hilde

    PS: Bli gjerne med i mine giveaways også om du vil :)

    ReplyDelete
  22. Påmeldt! Ønsker str. 90 dersom vi har flaks og vinn!:)

    ReplyDelete
  23. Meldt meg på nyhetsbrev og håper å vinne olaskjorte i str 110. Liselotte

    ReplyDelete
  24. Melder meg på nyhetsbrev og ønsker meg str 110:)så fine❤

    ReplyDelete
  25. Jeg har meldt meg på, og vil gjerne vinne ei skjorte i str 110:)) Den vil sitte som et skudd på min Jonathan:)

    ReplyDelete
  26. Åh, så fin skjorte! Har meldt meg på nyhetsbrevet til Vossatassar og prøver lykken. Mvh Line

    ReplyDelete
  27. KUL skjorte! Og så liker jeg at Vossatassene er så glad i nynorsk! Nyhetsbrevet er påmeldt og jeg ønsker meg denne i str 100.

    ReplyDelete
  28. Har meldt meg på nyhetsbrevet og ønsker meg skjorte i str 110. Digger knappene! -ingunn h.v

    ReplyDelete
  29. meldt meg på og ønsker størrelse 110:) Denne var jo kjempefiin... Hadde vært fin på min lille sirkusmann

    ReplyDelete
  30. Hei
    Jeg prøver lykken :-) Har meldt meg på nyhetsbrevet! Ønsker str. 110
    line.strandli@gmail.com

    ReplyDelete
  31. Kjempefin olaskjorte! Har meldt meg på nyhetsbrevet, og hvis jeg skulle vinne ønsker jeg str 110 :D (Og så må jeg kjøpe en i str 110 også, må jo ha en til begge guttene :) )

    ReplyDelete
  32. Så fin! :) Lille-M ønsker seg sånn i størrelse 100 :))
    Klem fra Mai-Britt :) (maia@nymoen.biz)

    ReplyDelete
  33. Er påmeldt nyhetsbrev!
    Ønsker str.90

    Hilsen HildeR
    mari_gull(at)yahoo.no

    ReplyDelete
  34. Jeg har meldt meg på Nyhetsbrev.
    Om jeg er heldig så ønsker jeg størrelse 90 :)

    Ønsker deg en kjempe fin sommer videre.
    Sommer hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    ReplyDelete
  35. Den var fiiiin!! Nyhetsbrev er bestilt, og jeg ønsker meg skjorta i str 90 til storeprins :)

    Ida

    ReplyDelete
  36. Påmeldt nyhetsbrevet og ønsker meg 110 til gullgutten min :)

    Hilsen GroAnita (groanitaperfekt@hotmail.com)

    ReplyDelete
  37. Hei. Jeg har selv en del klær i dette merket som jeg er svært fornøyd med. Skjønner godt at du vil reklamere for dette merket:-) Har meldt meg på nyhetsbrevet og ønsker meg str.110. Fin blogg du har også forresten:-)
    Mvh Kristin Langlete

    ReplyDelete
  38. SÅ fin! Ønsker meg ei i str 110 til storebror. Fiin dag til deg!!

    ReplyDelete
  39. Fin skjorte!
    Påmeldt og ynskjer str. 110 :-) Kryssar fingrane!

    Mvh
    Lena ( lenaolstad@gmail.com )

    ReplyDelete
  40. Str. 110 hadde vært supert!
    Påmeldt nyhetsbrevet!

    Sommerhilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    ReplyDelete
  41. Send over ei i str 110 til storesøs, då vel! Og fortsett med blogging i all æva, plis :)
    Ragga.hjelm@gmail.com

    ReplyDelete
  42. Da er jeg påmeldt! Ønsker en i str. 100 til gutten min.

    birgitteerkul@gmail.com

    ReplyDelete
  43. Jeg er med!! :) Har meldt meg på nyhetsbrev. Ozzy bruker nå str 120.

    ReplyDelete
  44. Hej
    Så fin skjorta! Min son skulle bli fin i en storlek 110.
    Tack för en trevlig blogg.
    Mvh Anna i Malmö.

    ReplyDelete
  45. Tøffeste skjorten:) Alt med farge er en hit i heimen!
    Ønsker oss str 90 hvis vi er den heldige utvalgte:)
    Siljeab@hotmail.com

    ReplyDelete
  46. Hei :)

    Har meldt meg på nyhetsbrev og håper på å vinne ei skjorte i str 100 til nevøen min. Så kan lillejenta mi heller arve den når hu blir større.

    Hilsen Siri (sirieg85@hotmail.com)

    ReplyDelete
  47. Hei!
    For en fin skjorte! Jeg har meldt meg på nyhetsbrevet, og hvis jeg blir plukket ut ønsker meg skjorten til min nevø, i str 100 :)

    ReplyDelete
  48. Tøffeste olaskjorta jeg har sett noen gang!!!!
    Jeg håper så innmari at jeg blir den heldige eier av en slik til min lille. Ønsker da str 110.
    Meldt meg på nyhetsbrev.

    Marie Elise
    Hvitlykke@gmail.com

    ReplyDelete
  49. Så fin skjorte! Hvis jeg er så heldig å vinne, vil str 110 være flott til min gutt :)

    Hilsen Siri (sirtho@online.no)

    ReplyDelete
  50. Har meldt meg på nyhetsbrevet :-)
    Ville valgt str 110, men str 100 eller 90 funker også da jeg kjenne flere små gutter som ville blitt glad for en slik gave :-)

    ReplyDelete
  51. Signed up for nyhetsbrevet too :o) Very nice shirt! Would like it in 110. Tereza

    ReplyDelete
  52. Den skjorta var FIN! Vi har meldt oss på nyhetsbrev, og ønsker oss en i str 90.
    Også gleder vi oss til nyhetsbrev :)


    Hilsen Kristin.stolt.johannessen@gmail.com :)

    ReplyDelete
  53. Har meldt meg på nyhetsbrevet, og hvis jeg vinner ei skjorte ønsker jeg meg ei i str
    90 eller 110:) Har kjøpt en del tøy i fra Vossatassar opp igjennom (helst til guttene)
    og jeg er kjempe fornøyd:) Jeg vil også benytte anledningen til å takke for kjempe flott
    og inspirerende blogg. Jeg har fulgt deg siden du var med i en blogg-repotasje i
    Kamille & barn, og besøker bloggen din hver dag:)

    Hilsen åttebarns-mamma, med nr ni i magen;)
    (cecilie.djuphagen@icloud.com)

    ReplyDelete
  54. Easy peasy- done ;) Ønsker meg i str 110 (hvorfor er den ikke laget i voksenstr, tro? Må på knappejakt ;)

    Takk for en herlig blogg, kom over ved en tilfeldighet og har blitt fast leser ;)

    ReplyDelete
  55. ønsker i str 90 el 110, blir uansett en sånn en til mitt tantebarn, for denne var tøff! (satser på at mini her i huset kan arve den :p )

    hilsen anne mari

    amari84 at hotmail com

    ReplyDelete
  56. Så tøff skjorte! Mine gutter har vokst seg forbi 110, men jeg kjenner en Theodor som hadde passet fin-fint i en sånn:) Så da ønsker vi oss 110.

    ReplyDelete
  57. Knall tøff, den hadde vært super til poden vår! Str. 110 hadde vært topp!

    Hilsen Merethe på Kongsberg ;-)
    Mmeerreetthhee@hotmail.com

    ReplyDelete
  58. Så skøn en skjorte, den vil jeg og min søn på 3 år elske, str. 100. Krydser fingre for at skjorten skal til Danmark:-)
    Tak for en fin blog.
    Mvh. Pia (pian75@hotmail.com)

    ReplyDelete
  59. stilig! 100 passer til storebror hjemme hos oss:)

    ReplyDelete
  60. Så kul! Krysser fingre for at vi vinner (i str. 90).
    Sommerhilsen fra Nora
    noraheia@online.no

    ReplyDelete
  61. Så fin den var! Vil gjerne ha en i str 110:)

    ReplyDelete
  62. Oi, den var skikkelig fin, ønsker meg den til Julianne'n min på 4 år, i str. 110. :)

    Hilsen Hanne.
    hanneangelsen@gmail.com

    ReplyDelete
  63. Stilig !
    Eg ynskjer skjorte i str 110 til min Odin, om eg skulle vera så heldig å bli trekt ut :)
    Mvh / Janne

    ReplyDelete
  64. Yes, den er jo super kul ��
    Ønsker str 90 til Solveig, hvis vi er de heldige.
    Har meldt meg til nyhetsbrevet, så må vi se hva de har å by på ��
    Hilsen Laila
    Aurlandlaila@hotmail.com

    ReplyDelete
  65. done and done! hvis vi vinner, ønsker vi oss str. 90!
    merete&hugo :)

    meretebrekke@gmail.com

    ReplyDelete
  66. Fantastisk skjorte! Meldt på nyhetsbrev og håper på å vinne i str.104;) Anette
    anetteoedegaard@ymail.com

    ReplyDelete
  67. I love Vossatasser.
    Gutten min er 4 år..... Str 110?

    ReplyDelete
  68. Kul skjorte, ønsker str 122

    ReplyDelete
  69. Den var superfin! Jeg har meldt meg på nyhetsbrevet og krysser nå fingre og tær for at jeg vinner en skjorte i størrelse 100, som jeg kan gi bort i gave ettersom jeg ikke har barn selv. :)

    ReplyDelete
  70. Heisan! Kul skjorte! Jeg har meldt meg på nyhetsbrevet og ønsker meg skjorte str. 100 til jenta mi :-)

    ReplyDelete
  71. Tøff skjorte! Har meldt meg på nyhetsbrevet og krysser fingrene for at jeg vinner en skjorte i str 90 eller 110 til en av guttene mine
    Hilsen Anne Lovise alstornes@hotmail.com

    ReplyDelete
  72. Supertøff skjorte. Jeg krysser fingre for at jeg vinner en skjorte i str. 110 til lillemann!
    Hilsen Therese

    t.dreng@gmail.com

    ReplyDelete
  73. har meldt meg på nyhetsbrevet og ønsker størrelse i 110
    Hilsen Hilde
    hilde.ravnaas@ks.no

    ReplyDelete
  74. Jeg har meldt meg på :-)
    Og denne skjorten hadde vært super kul til gutten min, i str.110!
    Kristine (Kristineg84 @ hotmail.com)

    ReplyDelete
  75. Gjort :) Den så super fin ut, str 110 :)
    lysogvarme@live.no

    ReplyDelete
  76. Å, så fin skjorte! Påmeldt nyhetsbrev, og ønsker i tilfelle skjorte i str 90. Vossatassar har nok oppnådd det de ønsker, for jeg tror en sånn skjorte må finne veien hjem uansett;)

    ReplyDelete
  77. Så utrolig fin skjorte! Vi ønsker oss i str 110! :)
    Klem Kine M

    kinelindstad@gmail.com

    ReplyDelete
  78. Superfin skjorte!
    Håper vi vinner. Str. 110
    Klem Camilla

    camilla1602@gmail.com

    ReplyDelete
  79. Nå kommer nyhetsbrevet i "posten''. Lillemor på et år ønsker seg str 90, til å vokse i... :-)

    Sara
    Sara.sodnod@gmail.com

    ReplyDelete
  80. ble litt i tvil om jeg la igjen kommentar. i´m in!

    ReplyDelete
  81. Tipper veslefrans hadde likt en skjorte med såå fine fargerike knapper. Vi er med på nyhetsbrev og på lykkefreisting. Størrelsen er 110.

    Tine

    ReplyDelete
  82. Jeg har meldt meg på :) gutten i huset ønsker seg str 110, krysser fingrene! Herlig blogg du har <3 klem irene-ga@online.no

    ReplyDelete
  83. Hei!
    Jeg har meldt meg på nyhetsbrev. Om jeg vinner hadde str. 110 vært fint.

    i_Sen3@yahoo.no

    ReplyDelete
  84. Verdens kuleste Oskar hadde kledd denne! Hvis vi er de heldige ønsker str 110 :) Klem fra Ingrid (ingrhaga@gmail.com)

    ReplyDelete
  85. Og jeg har meldt meg på nyhetsbrevet:) Ingrid igjen, altså :) (min epost er fremdeles ingrhaga@gmail.com, og ønsker meg str 110)

    ReplyDelete
  86. Påmeldt!
    Skjorta hedde passet finfint i str. 110 cm.

    Hanne

    (hanne.lofsnes at gmail.com)

    ReplyDelete
  87. Har meldt meg på og krysser fingrene for at jeg vinner den kule skjorten i str 110.
    Mvh Marianne (marianneberner@yahoo.no)

    ReplyDelete
  88. Påmeldt :)
    I Oslo med en mann som er oppvokst på Voss har jeg skapt en veslevoksen vossajente og en liten vossagut. Det hadde det vært veldig fint med en olaskjorte fra vossatasser. Ønsker str. 110 så storesøster kan bruke den først, også kan den arves videre av lillebror.
    Liker bloggen din, har fulgt med leeenge ;)
    (tonje_martinsen@hotmail.com)

    ReplyDelete
  89. Superkul skjorte, str. 90 :)

    ReplyDelete
  90. Denne hadde passet SÅÅÅÅÅ fint til storebror. Og det herlige er jo at om knappe to år vil den være super til lillebror også. Mye glede med andre ord. Vi ønsker den oss i str 110.

    Mvh Lise
    rockepelle70@hotmail.com

    ReplyDelete
  91. Påmeldt! Str. 90 hadde vært strålende! :)

    God sommer til dere!
    Hilsen Sara

    (spolmar@hotmail.com)

    ReplyDelete
  92. Superfin! Melder meg på nyhetsbrevet og vil gjerne ha str 90 om jeg skulle vinne. Stine Mari

    ReplyDelete
  93. Ønsker str 110! :)

    ReplyDelete
  94. Så fin skjorte på en så fin gutt! Ønsker meg størrelse 110.

    Jori :)

    ReplyDelete
  95. disse var kule! :-) jeg har meldt meg på og ønsker meg str. 110 :-)
    v.h anne marie
    angeldustnr1@hotmail.com

    ReplyDelete
  96. Den var råfin! Og så kjekt med et nyhetsbrev som kan komme med litt artig og kreativt innhold :) Har meldt meg på! Blir nok minstemann som får bruk for skjorta- tenker str 90 blir bra, så den ønsker vi oss gjerne.
    Klem Gunhild (lavendelmor@hotmail.com)

    ReplyDelete
  97. Påmeldt nyhetsbrevet! Hadde blitt superglad for en sånn kul skjorte i str 100 til vår fine storebror Alfred.
    Ønsker deg og dine en god sommer!
    Hilsen fra Trude (trudeolaussen@hotmail.com)

    ReplyDelete
  98. Påmeldt! Og ønsker å vinne str. 110 :)

    Hilsen Sissel
    sisselkorsvold@hotmail.com

    ReplyDelete
  99. Erle (4 på lørdag) ønsker seg en kul skjorte i str 110!

    Hilsen Siri

    ReplyDelete
  100. påmeldt..Hadde vært fantastisk med så kul skjorte i str 110 til Isaken min ;)

    ReplyDelete