06/06/2013

*jeg skal bli gullsmed...


..."eller statsminister når jeg blir stor!", erklærte vår kjære sønn her om dagen (jepp, han har nettopp sett filmen "kurt blir grusom"!). "og maria kan bli søppelmann!".

etter denne kunngjøringen hadde vi en lang og fin samtale om skole, forskjellige yrker og om det å bli voksen. og så snakket vi om at det viktigste av alt er at han kan bli akkurat det han vil her i verden, og at ingen drøm er for rar, for liten eller for stor! og at jeg og pappa`n vil heie på ham og maria uansett hva de måtte velge.

jeg var mildt sagt ganske emosjonell etter denne lille praten. gutten vår har blitt så stor, og ingenting er koseligere enn å drømme og fabulere sammen med ham!
så da jeg rett etterpå så denne supersøte videoen, så kan dere tro at det brast litt for a mor.

fin torsdag!





1 comment: