06/06/2013

*throwback thursday!



gud, som jeg savner dette stedet!
og som jeg savner å ha late dager sammen med familien min uten og tenke på klesvask, rydding, middagslaging og logistikk. selv om jeg er en standhaftig tilhenger av hverdagen, så er det noen ganger fantastisk deilig å slippe unna dagligdagse gjøremål til fordel for sol, sommer, bading og tonnevis med uforstyrret tid til familien.

jeg er fullstendig klar over at thomasen og jeg er utrolig heldige som hadde mulighet til å være sammen under pappapermisjonen, og at vi kunne gjennomføre en slik reise med barna. vi sitter igjen med så mange gode minner, og lysten til å reise har ikke blitt mindre, for å si det sånn.
hvis dere tenker på å gjøre som oss, å reise bort med familien i løpet av barselpermisjonen, så kan jeg virkelig anbefale sri lanka og maldivene som mulige destinasjoner. vakkert, eksotisk og ikke minst barnevennlig! 
har dere spørsmål angående turen, det være seg hvordan vi reiste, hva vi hadde med, hva vi absolutt ikke trengte og så videre, så fyr løs! jeg kommer gjerne med tips og triks.
og hvis dere ønsker å booke en tur á la vår, så ta kontakt med manta reiser; de skreddersyr gjerne ferien for deg og familen din.


10 comments:

  1. Takk for tips, har merket meg byrået.

    Ble dere sponset,eller er det spontan ros ?;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Garantert sponsa...

      Delete
    2. heihei!
      om dere leser dette innlegget: http://jegerjonathan.blogspot.no/2013/05/hallo-sri-lanka.html
      så ser dere at vi reiste rabattert med mantareiser, og at jeg skulle skrive en reisedagbok underveis.

      rosen er berettiget, og jeg skriver alltid min ærlige mening her på bloggen!

      vigdis*

      Delete
  2. Så deilig, det hadde virkelig vært noe for oss nå..skjønt jeg vet ikke hvor avslappende det kunne blitt med tre små i ukjent farvann..muligens hadde en tur til en inngjerdet barnehage vært hakket bedre.. ;)

    ReplyDelete
  3. Det ser helt fantastisk ut.
    Her har vi pappapermisjon igjen,så kanskje det blir en tur på oss.
    Ha en flott kveld.
    Klem Christina

    ReplyDelete
  4. Åh Vigdis, det ser helt helt helt fantastisk ut!

    ReplyDelete
  5. Har ingenting imot at dere tjener penger/får gaver/prisavslag o.s.v takket være bloggene deres, det er dere vel unt. Personlig så liker jeg ikke tanken på å bruke kidsa mine/ kjæresten min og livet vårt på den måten, men det er en heelt annen sak ;)
    Det jeg misliker er når dere "lurer" meg. Mye mere "røddig" å merke hvert innlegg dere har hvor det er en sponsor innvolvert- selv med veldig liten skrift............
    Synes ikke du har vært helt ordentlig på dette planet.
    Ha en fortsatt fin helg
    Lene

    ReplyDelete
    Replies
    1. hei lene!
      så dumt at du føler deg lurt! jeg føler at jeg har vært veldig åpen om at vi reiste rabattert med mantareiser, og at jeg skulle skrive en reisedagbok underveis. les dette innlegget: http://jegerjonathan.blogspot.no/2013/05/hallo-sri-lanka.html

      hyggelig at du har interesse av å titte innom bloggen min da, til tross for at du ikke liker tanken på å bruke barn/kjæreste/livet på den måten:)

      fin helg til deg også!

      vigdis*

      Delete
    2. merk;jeg sa jeg liker ikke tanken på å bruke MINE barn osv. på den måten, hve du gjør er ikke min business ;)

      Flere som er innom leser kanskje ikke alle innleggene dine..og du nevnte det så vidt en eneste gang på reisen deres, så jeg mener du burde merke hvert innlegg hvor du reklamerer/linker til en sponsor av deg. Igjen, det er hva jeg synes.

      Det hadde jo også vært ok. å høre hvorfor du synes det er helt o.k. å reklamere for Nestle, det er det flere enn jeg som er nysgjerrige på.

      Når det gjelder den litt "syrlige" bemerkningen om at det er hyggelig at jeg har interesse osv....
      Du har en åpen blogg hvor alle er velkomne.?? "Klikkene" du får sørger for at du blir sponset og får gaver, noe jeg sier igjen at er deg vel unt, men når det er noe jeg "reagerer" på i en blogg så spør eller bemerker jeg det. Hvis du bare ønsker ros og komplimenter så får du opplyse om det.
      Med vennlig hilsen
      Lene

      Delete
    3. *hei igjen, lene!
      jeg ønsker ikke bare ros og komplimenter, om folk har behov for å kommentere andre ting, så må de mer enn gjerne det, altså. konstruktiv kritikk er fint for å få en bedre blogg!
      jeg har en åpen blogg i den forstand at hvem som helst kan titte innom, og alle selvfølgelig hjertelig velkomne:) her får man små glimt fra vår hverdag, men jeg føler ikke at jeg må forklare og kommentere alle de ulike valgene jeg tar her inne.
      nå står en liten ferie på agendaen her; håper du får en deilig helg i sola!
      vigdis*

      Delete