29/06/2013

*what`s up?


maria: sjekker ut forholda på utsida, og roper "pus" til alt som rører på seg.
jonathan: er full av artige spørsmål i dag! før klokka slo 08.00 hadde jeg blitt spurt om alt fra "kunne du tenke deg å ri på en okse som løp superfort?" til "hvordan kommer egentlig appelsinbåtene inn i appelsinskallet?".
thomas: har akkurat blitt operert i magen, stakkars, og prøver å sove av seg smertene.
jeg: går i joggebukse, jobber meg gjennom kaffekopp nummer tre og stuller og steller litt for de tre trolla mine.

god lørdag!

ps! det er fortsatt tid igjen til å delta i giveawayen min. har du ikke barn selv kan jo skjorta bli en fin gave til en liten artigfrans du kjenner!

3 comments:

  1. God bedring til mannen :) Ha fin fin lørdag !

    ReplyDelete
  2. Å stakkar Thomasen:/ God bedring!
    Artig med de spørsmålene. Har aldri tenkt på hvordan appelsinbåtene kommer inn i appelsinen ;P

    ReplyDelete
  3. Kjenner meg veldig godt igjen i de spørsmålene, ja. Det er fantastisk hvordan verden ser ut inni hodet på de små. Det er som å se med helt nye øyne (og det er det jo også, strengt tatt). God bedring til Thomasen!

    ReplyDelete