25/07/2013

*allrom!

her har jeg sendt mann og barn avgårde på moroheter for å forsøke og få unna litt arbeid. men arbeidslysten lar vente på seg og hodet mitt har mye heller lyst til å lete etter inspirasjon til spisestua i det nye huset!
jeg elsker den åpne løsninga vi har mellom kjøkkenet og spiseplassen nå, og dette er noe jeg definitivt kommer til å videreføre til vårt nye hjem. for vår familie er et slikt allrom uvurderlig; det er her vi tilbringer mesteparten av tiden vår når vi er hjemme og her kan alle holde på med sitt men likevel være sammen. tipp topp for slike oversosiale folk som oss!

hva er favorittrommet hjemme hos deg, og hvorfor er det nettopp der du trives best?

2 comments:

  1. Vi har også hatt kombinert stue og kjøkken de siste tre årene i vår leilighet. Nå skal vi flytte, og får ikke helt den samme løsningen i det nye hjemmet, men jeg vil veldig gjerne ha det etter hvert! Kjøkkenet er hjemmets hjerte føler jeg, og det er så hyggelig å kunne prate med dem som sitter i sofaen mens man lager mat!

    ReplyDelete
  2. liker spisestua di/kjøkkenet! og drømmer om nytt kjøkken....
    som er lyst, stort og rommer oss (som ditt;)...
    akkurat nå er kontoret mitt favorittsted:)
    ønsker deg fortsatt fin sommer:)
    klem nina

    ReplyDelete