11/08/2013

*barnas uker + giveaway - avsluttet!







































// innlegget er sponset av coop obs! hypermarked


nå som hverdagen med jobb og barnehage er over oss for fullt igjen, og tidsklemma er mer fremtredende, så er planen vår at vi skal begynne å storhandle en gang i uken slik at vi sparer litt tid.
til en slik storhandel er det kjekt å ta turen til coop obs! hypermarked. der har de et stort utvalg av dagligvare og faghandelsvarer kombinert med et ekstra fokus på produkter for de minste i familien, og man kan handle alt under ett og samme tak.

akkurat nå er det barnas uker hos coop obs! hypermarked, og i den forbindelse har jeg gleden av å dele ut et gavekort på 1000 kr.
alt du trenger å gjøre er å ta en titt i kundeavisen deres og oppgi i kommentarfeltet mitt hvilke produkter du hadde brukt gavekortet på dersom du skulle vinne. om du ikke har egen blogg, så husk å legge igjen e-post adressen din så jeg kan få tak i deg dersom du skulle være så heldig å vinne.

giveawayen starter nå og vinneren kåres den 25. august.

lykke til!

81 comments:

  1. Med 4 barn er coop hypermarked en reddene engel i ukehandlingen her i huset.
    Så deilig å ha det meste under samme tak til en bra pris.
    Egentlig ville jeg brukt gavekortet på janus ull. Men fra kundeavisen hadde jeg valgt parkdress og gummistøvler.

    Hilsen Renata

    ReplyDelete
  2. Jeg ville kjøpt parkdress til minsten, og ellers ullundertøy! :)
    Finfin giweaway!

    Håper dere får en fin uke! klem Kine M

    kinelindstad@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Som Renata sier, jeg ville også ha brukt gavekortet på ull fra Janus. Støvler og Ulvangsokker fra kundeavisen :)

    ReplyDelete
  4. Ull er gull, så det hadde jeg brukt det til!

    Vi har faktisk pleid å bytte baby mot bil noen timer, Iben koser seg da med sine besteforeldre og vi storhandler. Bonus for alle! :D

    ReplyDelete
  5. Eg ville kjøp Janus ullklær til mine tre jenter :))

    ReplyDelete
  6. Digger stor handel og fylle opp skap og fryser.
    Jeg ville kjøpt støvler og ull til junior! Ikke noe fra sist høst passer...

    Kristine (kristineg84@hotmail.com)

    ReplyDelete
  7. Jeg hadde brukt gavekortet på ull, nye sengeklær til poden som har vokst ut av juniordyna si (samt nytt sengesett til han), samt masse godt pålegg, grønnsaker til å lage høstrotmos, hodelykt til høsten lyktekvelder med ungene i gata, samt at resten hadde gått med til å kjøpe vanlig mat som blir spist.

    ReplyDelete
  8. Jeg tror det måtte blitt ull og plaskestøvler hvis jeg var den heldige vinner.
    Siljeab@hotmail.com

    ReplyDelete
  9. Jeg ville utvilsomt brukt det på Janus ulklær. Både liten og bitteliten trenger ullklær til de kaldere månedene!

    Hilsen Ane (lorenstyr@hotmail.com)

    ReplyDelete
  10. Enkelt! ;)
    Leketøy parkdresser til begge to og resten på ullklær!!

    ingunn.vaer@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Jeg ville ha brukt på janus ullklær til både oss voksne å barn :)
    Mvh swimzy
    Swimzy81@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Jeg hadde brukt det på ullklær til barna!

    Klem

    PS: Bli gjerne med i mine giveaways også om du vil!

    ReplyDelete
  13. Parkdress og støvler :)

    Karoline_1985@hotmail.com

    ReplyDelete
  14. Støvler og ullsokker ville jeg kjøpt :)


    Karoklo@me.com

    ReplyDelete
  15. Jeg ville kjøpt stovler og morsom hodelykt!

    Martolona@hotmail.com

    ReplyDelete
  16. Jeg hadde kjøpt regntøy :)

    ReplyDelete
  17. Hvis eg måtte velge fra vekas kampanjeavis hadde eg valgt å fylle opp kjøkkenskap og kjøleskap/fryser med matvarer som er på tilbud. Hvis eg fekk velge fritt blant produktene hos Coop Obs ville eg kjøpt ullklær fra Janus til jenta mi som begynner i barnehagen om 1 veke :)

    Hilsen Siri (sirieg85@hotmail.com)

    ReplyDelete
  18. Fra kundeavisen ville jeg kjøpt regnstøvler, parkdress og regntøy til poden som begynte i barnehagen denne uken :)
    Utenom kundeavistilbudene ville jeg brukt dem på den forede vinterdressen som har fått best i test i Foreldre & Barn, samt på ulltøy og ullsokker :)

    SøndagsKlem fra Kristin

    kristin.terkelsen.brekke@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Har en liten en som begynner på utegruppe i bhg så ville brukt gavekortet på janus ull og mengder med ullsokker :)

    ReplyDelete
  20. Var innom Obs og handlet Janus ullklær tidligere i uka. Digger tilbud på begynnelsen av sesongen! :) Men med to ullbarn trenger man stadig mer, så jeg ville brukt det på mer ullklær og nye gummistøvler til poden.

    Elin M. Igland
    fruigland@hotmail.com

    ReplyDelete
  21. Jeg hadde brukt gavekortet på regntøy til barna og kanskje litt ull om det hadde blitt noe igjen :-) Med to barn som vokser og vokser og en på vei er det stadig utskiftninger i klesskapet

    Stine
    stine.renden@gmail.com

    ReplyDelete
  22. Jeg ville brukt gavekortet på tredelt regntøy med fleece og gummistøvler til jentene mine. Vi bor i Ålesund og her regner det masse...
    Cornelia
    skuggen.cornelia@gmail.com

    ReplyDelete
  23. Tror dethadde blitt ulltøy og høstklær rett og slett. Med en 7 åring som vokser i rekordfart hadde det vært fint å investere noe nytt på den fronten i allefall;)

    ReplyDelete
  24. Jeg ville kjøpt parkdress og JVC hodetelefoner til barn med volumkontroll, ellers er ull noe som vi alltid har bruk for :)
    Marianne
    (margre@skogli.no)

    ReplyDelete
  25. Hei.
    Jeg går for regntøy og støvler.

    Marie Elise
    Hvitlykke@gmail.com

    ReplyDelete
  26. Parkdress og støvler til barnehagehøsten, og dobbelt vaffeljern til kosekvelder hjemme når mørke kvelder snart kommer!

    Sensommerhilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    ReplyDelete
  27. Hvis jeg skulle velge fra denne kundeavisa, ville jeg valgt å kjøpe malingen Lady Supreme finish siden vi har oppusings prosjekter på gang.. Hvis jeg kunne velge fritt fra deres sortiment, hadde jeg valgt Janus ull til barna. Her har vi hatt en runde med prøving av klær og sko i dag og vi har en liste klar for høstshopping på OBS:)

    Anja ( fruanja@gmail.com)

    ReplyDelete
  28. Måtte blitt ull og fleeze til min lille barnehagegutt :) siljemas(a)gmail.com

    ReplyDelete
  29. Parkdress, gummistøvler og ullundertøy hadde kommet godt med til bhg og skolestart;)

    ReplyDelete
  30. Det hadde nok blitt støvler og regnklær... :)

    ReplyDelete
  31. Det ville blitt Janus ull til de to yngste jentene og gymsko til den eldste jenta:)

    ReplyDelete
  32. Har to små som begynner i 1 klasse og en som starter i 6 klasse og alle tre vokser ut av det meste om dagen. Hadde kjøpt gummistøvler, sko og dresser. Lisbeth n uglylizz78@gmail.com

    ReplyDelete
  33. De kule støvlene med elger på! Og ull og fleece, og kanskje litt mat?! ;) marennf a hotmail.com

    ReplyDelete
  34. Jeg hadde brukt gavekortet på regnklær og støvler, for det trengs nå når det går mot høst og 6-åringen har vokst fra nesten alle klærne sine ;)
    Ha en fin dag, og ei fin uke :)

    ReplyDelete
  35. Jeg hadde brukt gavekort på hodetelefoner og elektriske tannbørster til mine 3 gutter. Muligens trenger også eldstemann nye støvler. ;o)

    ReplyDelete
  36. Ungane har vokst i sola i sommar, så ull, ull og meir ull til vinteren:)

    ReplyDelete
  37. Hei! Jeg ville gått til innkjøp av parkdress og støvler, pluss fleece klær! Mye fint på obs!:)
    joachimsen@gmail.com

    ReplyDelete
  38. Hei!
    Jeg vil bruke et eventuelt gavekort på ull og ull og atter ull:) Og kanskje et nytt vaffeljern!
    Hilsen Monica (bergemonica@hotmail.com)

    ReplyDelete
  39. Jeg vil gjerne være med på trekningen :) Gavekortet ville blitt brukt på regnsettet og vinterklær/sko til dattera mi. Krysser fingrene, det ville kommet godt med! Klem, Tonje

    ReplyDelete
  40. Hei

    Parkdress og støvler til min datter og vaffeljern til mor og pappa ��

    Mariekloster@hotmail.com

    ReplyDelete
  41. Denne er eg gjerne med på! Ville nukk invistert i ull, jentene mine flyttar inn i den type plagg heile hausten/vinteren!

    ReplyDelete
  42. Jeg vil gjeeerne vinne et gavekort på 1000,- Og gavekortet skulle jeg brukt på nye parkdresser til guttene mine, eller en ny sykkel til lillebror kanskje :-) Krysser det jeg har! KLEM!

    ReplyDelete
  43. Gavekort hadde vært supert nå som det trengs å fylle opp i garderoben til høsten så det hadde nok blitt ull og Flecce til mine to små

    Mvh
    Kristina_lovhaug@hotmail.com

    ReplyDelete
  44. Ville kjøpt Gore Tex sko/støvler fra Viking :-)

    ReplyDelete
  45. Jeg vil gjerne være med! Gavekortet ville her i huset gått til Janus-ull, samt nye Viking-støvler til lillesnupp.
    Tvi tvi!

    ReplyDelete
  46. Hvis jeg skulle være så heldig å vinne ville jeg kjøpt mer ull, et ordentlig vaffeljern og kanskje en ekstra utedress.

    ReplyDelete
  47. Jeg hadde kjøpt hodetelefoner til barn, for snart skal vi ut og fly og da trenger man sånne. Så nye gummistøvler og regntøy og ullsokker og alt man trenger til en tipp topp barnehagestart!

    ReplyDelete
  48. jeg har tre små gutter så jeg hadde kjøpt hodetelefoner, regntøy, ull og støvler til barnehagestarten ;) Dina

    ReplyDelete
  49. Jeg er hjemmemamma med tre små og den største begynner snart i bhg. Så jeg kunne virkelig trengt dette :)

    Jeg ville kjøpt høstsko, regntøy og gummistøvler til de to største :)

    Krysser fingrene :)

    ReplyDelete
  50. Eg hadde valgt regntøy og ulltøy til alle dei tre små . Med husbygging og alltid noke og gjere der - Hadde det vore so kjekt og brukt pengane på deilige kle til borna :) Hadde det blitt noke til overs hadde eg overraska min superhandy mann med ein stor godtepose :)
    krysser fingrene ! ellers ein fantastisk POSITIV blogg som eg nyt og lese!!
    mvh rossland84@yahoo.no

    ReplyDelete
  51. Eg ville brukt det på det supre 2 delte regntøyet med fleece inni til alle tre barna :) Her på Vestlandet regner det masse , so ordentlig regntøy trenger dei :)
    tvi-tvi !!
    nilsen1981@yahoo.no

    ReplyDelete
  52. Hei Vigdis!
    Jeg ville brukt pengene på parkdresser til både 4-åringen og halvannet-åringen som nå begge er i barnehagen! Også hadde jeg til slutt kjøpt de kjempekule hodetelefonene til begge barna, sånn at de ser kule ut neste gang vi kjører på langtur uten at det er kaos i baksetet! ;)


    Hilsen Hanne. :)

    ReplyDelete
  53. heihei : )

    ønskelisten hos coop obs er såå stor, men parkdress og gummistøvler til en sansynligvis regnfylt høst settes veldig høyt opp på listen !:))
    Ull er jo selvfølgelig også et must nå når vi går mot kaldere tider :))

    håper du har hatt en fin sommer:)

    Camilla

    camillaeggen@gmail.com

    ReplyDelete
  54. Tally ho! Så ålreit og praktisk giveaway. Her hadde det nok blitt NAVIGARE regnsett til lillefrøkna som akkurat har startet i barnehagen, samt et dobbelt vaffeljern :-) Begge deler et MUST igrunn. Hehe! God torsdag til deg! Klem fra Beate

    ReplyDelete
  55. Jeg ville kjøpt ullklær og regntøy!

    randiholand@hotmail.com

    ReplyDelete
  56. Jeg hadde kjøpt ullklær og dress og klær generelt til barna mine :)
    Cassandrasoerum@hotmail.no

    ReplyDelete
  57. Eg hadde kjøpt vinterdress og ull til barnehagejenta mi på 5 år.

    Mvh Solveig HH

    solveig.hus@gmail.com

    ReplyDelete
  58. Flott giveaway:)
    Med 3 gutter som har vokst mye i sommer, trengs det mye nytt til skole og bhg start.
    Ull, støvler og regntøy hadde jeg kjøpt.
    Krysser fingrene ;)

    beathe_henriksen@hotmail.com

    ReplyDelete
  59. Regntøy og støvler.¨¨

    ESB

    ReplyDelete
  60. ENDELIG er høsten her, noe som betyr herlige dager ute i stadig kaldere dager!!:) Jeg ville derfor brukt det på ullklær og støvler til lillegutt på ett år:)
    Mvh
    Ingrid R
    ingridronningen@hotmail.com

    ReplyDelete
  61. Jeg ville kjøpt joggesko og treningsbukser til barna. De vokser og vokser, og med både gym og treninger utover høsten må det suppleres litt...

    ReplyDelete
  62. Cherrox og ullklær til mine to små store. Must når høsten er her/nærmer seg! Pluss noe god klippfisk for å lage nydelig bacalao for å feire høsten :):)

    (tonje_martinsen@hotmail.com)

    ReplyDelete
  63. Tiden er inne for ulle og varmere fottøy, så gavekortet hadde vi brukt til akkurat det. :-)

    ReplyDelete
  64. Jeg ville brukt pengene på Playground ullserien, det viker som om vi aldri får nok ull her i huset ;) Ordentlig ullklær kan koste endel penger, og det har vi ikke så mye av. Men som gubben min sier; "Vi fattige vi har det godt, vi tjener lite og lever flott!"

    Ha en flott dag og takk for den finfine bloggen din.:)
    (tonjebakke(krøll)gmail.com)

    ReplyDelete
  65. Hei!
    Jeg ville kjøpt regntøy til barna og radio til meg selv til å ha på jobben :)

    Hilsen Hilde@lgt.as

    ReplyDelete
  66. Ull og regntøy til minsten, som også ønsker seg elektrisk tannbørste.
    melisdryss[at]gmail[dot]com

    ReplyDelete
  67. Jeg hadde kjøpt ull og varme klær til begge jentene mine :-)

    line.storlidsvendsen@gmail.com

    ReplyDelete
  68. Coop er perfekt!!
    Jeg blir gjerne med og prøver lykken:)
    Hvis jeg hadde vunnet 1000,- ville jeg nok kjøpt inn noen fine matbokser og drikkeflasker, og masse godt pålegg og sundt snacks, og lagd noen gooode matpakker til barna:)) Jeg er nemlig veldig dårlig på kreative matpakker, hehe...

    Ha en fin fin dag!!

    Mvh
    Line

    ReplyDelete
  69. Jeg ville kjøpt Janus ulldresser til tvillingguttene mine på 9 måneder og Janus ullundertøy til storesøster på 3 og storebror på 5 : )
    Kjersti - kjerstikhay@gmail.com

    ReplyDelete
  70. Jeg er like kjedelig som resten og hadde brukt gavekort på ullklær til 3-åringen og et Mikke Mus kosedyr.

    groanitaperfekt@hotmail.com

    ReplyDelete
  71. Ullullullull! Skap, skuffer (og skittentøyskurven med uvasket ull fra i våres, kremt) er gjennomgått, og konklusjonen er klar: vi trenger mellomlagsull (Janus ullfrotté er favoritten) til storesøster, bodyer til lillesøster og strømpebukser og sokker til begge. Alt i ull. Såklart, hehe.

    ReplyDelete
  72. Jeg ville helt klart brukt gavekortet på ull, ull og mere ull!

    ReplyDelete
  73. Flott premie:) Skulle kjøpt regntøy og ull til min skolefrøken på 7 år. Dessuten står klokke på ønskelista hennes:)
    Ha ei fin helg!

    Hilde
    hilols2@online.no

    ReplyDelete
  74. Så kjekk konkurranse! Philips håndmikser og masse ull til veslejenta hadde vært ønskelig her :) Marianne

    marianne_h89@hotmail.com

    ReplyDelete
  75. Hei på deg, for ein kjekk give away - jeg slenger meg på i siste liten. Jeg ville nok kjøpt ull som så mange andre. Knall bra ull-utvalg på Coop Obs! Og gjerne noen goretex vintersko til vår Ellie på 1,5 år :)
    Finfin lørdag! Hilsen fra Kathrine
    (kathrinetvedte@gmail.com

    ReplyDelete
  76. Kjenner den tusenlappen ikkje skulle blitt då vanskelig å bli kvitt ;) Dock boots til barnehagebruk for storesøster, litt ull til lillebror og store menger babymat for å ta med når vi skal ha vår variant av pappapermferie i Spania om litt :)
    Ragga.hjelm@gmail.com

    ReplyDelete
  77. Med tvillinger på snart 4 år som trenger en del nytt til høsten/vinteren ville jeg kjøpt to par med Friends vinterstøvler til 499,-, et regnsett fra Navigare (199,-) til hver av de + en One Direction-DVD til tanteungen som fyller 10 år om noen få uker. Og vips så var hele 1000-lappen borte gitt ;-)
    Krysser fingrene for meg selv (og barna)...
    Elisabeth

    ReplyDelete
  78. Hei!
    Med en toåring som har vokst i løpet av sommeren, så trengs det både parkdress og ulltøy :)
    Krysser fingrene :-D
    Hilsen Anne Lene (anlejoh@online.no)

    ReplyDelete
  79. Hei hei,
    Her trenger både lillebror og storesøster masse ulltøy, og kanskje litt godis! :-)

    Hilsen Kjersti (kjerstir@gmail.com)

    ReplyDelete
  80. Hei, her ville det bli vossatassa fleece og parkdress til lillebror... Og da er pengene nok fort brukt opp... Håper vi er heldige :-) Fin søndag til dere!

    ReplyDelete