03/08/2013

*stua!








stua hjemme hos oss går i ett med kjøkkenet og spisestua, og gjør allrommet vårt komplett!
det er ganske rart å tenke på at rommet til jonathan tidligere var der sofaen står nå. leiligheten ble virkelig snudd på hodet under den store oppussingen i fjor!
en annen ting som er rart å tenke på er at om ett år bor vi ikke lenger her på løkka. da er det noen andre som koser seg i denne stua. jeg kjenner at det skal bli ganske hardt å gi slipp på leiligheten som har fungert som mitt hjem i over 12 år nå. her har jeg danset mye på bordet, giftet meg og fått begge barna mine. så mye av min historie sitter i disse veggene.
håper de nye eierene får det like fint her som jeg har hatt! 

7 comments:

  1. igjen; åh som jeg elsker de gulvene dine! få uker nå til jeg kan pusse ned parketten og male mine egne...lykke :)

    ReplyDelete
  2. kuul og fargrik stue ;o))
    Klems Elisabeth

    ReplyDelete
  3. Du er heldig som har bloggen som dokumenterer hver lille krok av leiligheten <3

    De neste 12 skal det skje mye spennende i det nye huset

    Lykke til

    maren

    ReplyDelete
  4. Hvor har du kjøpt sofabordet? :)
    Lisa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hei lisa! det er fra ikea, men ryktene sier at det har gått ut av produksjon:( *

      Delete
    2. Sukk ja, det har nok det. Hadde vært perfekt her i huset! Husker du tilfeldigvis hva modellen heter? Kanskje det finnes noen brukte på finn.....:-)

      Delete
  5. *åh, husker desverre ikke det:( men dette bordet kommer ikke størrelsesmessig til å passe i vårt nye hus, så om du klarer å smøre deg med tålmodighet til neste år, så kommer vi til å kvitte oss med det:) det er litt slitt, men funker som et uvær!*

    ReplyDelete