20/08/2013

*what`s up?!


barnehagetilvenning, tilbake på jobb, syke barn, fine venner, bortreist mann, fortsatt deilige dager med hint av sommer, en leilighet som ser ut som et bomba h..hus, en koselig lunchdate som venter i dag, en fireåring som skrur av ørene hver gang jeg åpner munnen, spennende prosjekter på gang og en skikkelig takknemlighet for å få oppleve alt sammen, er "what`s up" her i gården!

kort oppsummert så er livet mitt ganske så hektisk, heftig og herlig akkurat nå!

hva skjer i ditt liv?

11 comments:

  1. høres hektisk ut , hehe:)
    Her har hverdagen begynt igjen etter sommeren, med barnehage,2 barn, 3åring høyt og laft :) Mye nytt som skjer med lille k,hus og hjem må stelles, venne treff, barne bursdager,barsel treff osv osv :))Travelt i mamma permisjon !! gruer meg sånn til den er over!

    ReplyDelete
  2. Ny avdeling i bhg (noe dritt egentlig ;) ) Studiestart, tidenes høstsjau i huset som dermed ser enda mer rotete ut en vanlig, og treningsstart (eller den er nær forestående) Trur eg...
    Men fint vær, kaffeavtale med mor, babykos med lånt baby om 2 dager - gleder meg noe innmari. Så livet er da ganske så fint, bare en trykker på ignore knappen for trassanfall og rotete stue :)

    Riktig fin uke til dere!

    ReplyDelete
  3. Oh I feel ya' sista!
    Her er det flytting til nytt hus, oppstart i ny barnehage for to av barna, hedde nettopp barnedåp, jobbsøking på mannen, oppstart av egen næringsvirksomhet på meg, og utrolig mye nytt å sette meg inn i mtp jobb og spennende prosjekter utover vinteren.

    Og så midt oppi dette har vi ikke enda fått internett i hus, så jeg må reise hjem til familien min for å få jobbet. woooho!
    Men det ordnar seg ju.... blir bra dette! :D

    Sender deg en god klapp på skulderen! ;)

    ReplyDelete
  4. Haha, eg trudde eg var den einaste som brukte uttrykket helvetes h***hus - og kun etter at ungane er i seng! Det seier vel noko om tilstanden, både i hus og i sinn! Håper det har gått seg til og at du har tid for deg sjølv også:)

    ReplyDelete
  5. hei, slutter meg til gruppen av mamma'er med lettere hektisk (og også herlig) hverdag jeg... flytting, innkjøring på ny avd i bhg., 3 års bursdag for barnehagen rundt hjørnet og idag første dag tilbake på jobb etter permisjon for å finne ut at kontoret mit ikke er klart ennå... dejligt at været er fint, og takk for en veldig hyggelig og fin blogg :-)

    ReplyDelete
  6. He he, gjenkjennelig kaos. Her er det skolestart for tredjeklassingen, lekestasjon i stuen til lille trille minstemann, ny jobbstart for mor etter endt permisjon og fine dager på far som skal være hjemme i sine tolv uker.
    Er spent på å se hvordan far takler husmortilværelsen. Mulig det blir noe mer kaotisk i tiden fremover.. hehe

    Fin blogg du har forresten :)

    ReplyDelete
  7. Hektisk, heftig og herlig var en fin oppsummering :-)
    Samme her!
    Jeg har plutselig både førsteklassing og andreklassing, en misunnelig fireåring som også vil begynne på skolen, og en bestemt og blid liten toåring - vi var hele gjengen på første skoledag i dag :-)
    Ellers er det ganske bomba her også, vi finner ingen like sokker om morgenen, det legobordet der har jeg liksom sett før og livet med kidsa er bare helt fantastisk i alle retninger - fantastisk slitsomt, fantastisk herlig, fantastisk morsomt og fantastisk utmattende...ALT på en gang :-)
    SELVE LIVET.
    finfin uke videre!

    ReplyDelete
  8. Herlig heftig!
    Vi er godt i gang med barnehagetilvenning, første dag alene i morgen.
    Ellers er jeg veldig stolt over å ha fått inn barneklærne mine i en flott lekebutikk, endelig bestilt meg frisørtime for første gang siden februar og klar for å begynne jobbsøking fra mandag av.
    Heftig og begeistret!

    ReplyDelete
  9. Hektisk her også egentlig, med jobb og skolestart for små og store. Alt i ett forrykende tempo, og har blitt syk på toppen av alt..men det går seg vel til.

    Har vært innom her før,men ikke kommentert før nå:) Kjempefin blogg:)

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. Herlig høststart her i gården; gubben blitt ingeniør-student, 3årspia koser seg i den lille familiebarnehagen, 8åringen har begynt i 4.(!!)klasse, jeg har enorme mengder Apple-produkter som venter på mine tekniske fingre på jobb. Men er heldigvis 80%- stilling, og koser meg ekstra med jenta mi fredager. Mye sol, mere regn og i helga er det på tide å tømme skapet for klær som barna har vokst fra etter sommeren.. ;) God helg til deg og den fine familien din :)

    ReplyDelete