25/09/2013

*32 and counting!

i dag er det min dag - hurra for meg!
ryktene sier (les jonathan sier) at jeg skal bake (les kjøpe) en jordbærkake etter jobb, og så skal vi spise den i mens vi blåser opp ballonger og hører på tøff guttemusikk (som i følge jonathan er karpe diem og ylvis sin "the fox"). høres ut som en fantastisk måte å feire dagen min på!
og hvis jeg skal tro på enda flere rykter, så skal min fine mann ta meg med på middag etter at barna har lagt seg og barnevakten har inntatt sofaen. høres ikke så aller verst ut det heller!

fin onsdag!

22 comments:

  1. Gratulerer så mye med dagen din! Det høres absolutt ut som en suveren måte å feire dagen sin på! :)

    ReplyDelete
  2. Juhuuu! Hipp, hipp hurra for deg! Herlige planer!

    ReplyDelete
  3. Høres ut som det blir en super dag. Gratulerer så mye med dagen!!

    ReplyDelete
  4. Gratulerer så mye med dagen! Håper ryktene er sanne, for det høres flott ut :D

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Hurra for deg! Gratulerer med dagen:)

    ReplyDelete
  7. Gratulerer med dagen!
    Så superfin blogg du har ! Hilsen NyLeser :-)

    ReplyDelete
  8. Gratulerer så mye med dagen! Hørtes ut som noen supre planer.
    Har ganske nylig funnet bloggen din, og den er superfin. :)

    ReplyDelete
  9. Høyres ut som ein fantastisk dag! Kos deg max, og gratulerer så masse:)

    ReplyDelete
  10. Tillykke med dagen - selvom man fylder voksne år, så er der nu stadig noget helt særligt ved ens egen fødselsdag (jeg fylder selv 32 også om bare 3 dage).

    Jeg blev fornyligt interviewet til et dansk børneblad (Vores Børn) omkring min blog og blogging generelt. Jeg skulle hertil også anbefale 4 andre blogs og det blev bl.a. din blog, der fik en anbefaling med på vejen. Synes du har en virkelig hyggelig og samtidig cool blog :) Du kan se mere om det her: http://pralerier.blogspot.dk/2013/09/pralerier-i-vores-brn-plus.html

    ReplyDelete
  11. happy birthday to you, you're sooo lovely!

    I'm a silent reader of your wonderful blog ... just fell in love with your sweet family at first sight.
    although i don't understand your language, your blog feels so heartwarming :)
    all the best to you and yours ♥
    cheers from germany, sirka

    ReplyDelete
  12. Gratulerer så mye med dagen - nyt den:-)

    ReplyDelete
  13. Gratulerer med dagen! 1981-årgangen er best ;)

    ReplyDelete
  14. Gratulerer så mye, Vigdis! Håper dere får en fin ettermiddag og en fin date i kveld! <3

    ReplyDelete
  15. Gratulerer med dagen :):)

    ReplyDelete
  16. Gratulerer med dagen, fine deg! Håper dagen har vært super, og at kvelden blir fantastisk ute med mannen! :)

    ReplyDelete
  17. Grattis med dagen, unge dame!!

    ReplyDelete
  18. Hoho! På previewen på bloglovin', så det ut som om du viste fint ;D
    Grattis med dagen!

    ReplyDelete
  19. Hvor har du kjøpt de fantastiske kaffekoppene?

    ReplyDelete
    Replies
    1. *hei, elise!
      de kjøpte jeg på et garagesalg i danmark for fire år siden - et ukjent (for meg i alle fall) tsjekkisk merke. helt enig med deg - de er fantastiske:)
      vigdis*

      Delete