06/09/2013

*fin fredag!

ikke et komplett familieportrett, men et portrett av de to fineste i familien!

ukene flyr av sted, og vips så er fredagen her igjen.
 jeg har jo et "fin fredag"-prosjekt gående der vi skal ta et familiebilde hver fredag, men nok en gang er vi spredd for alle vinder, og tida strekker bare ikke til om dagen.
er det flere enn meg som har blitt tatt litt på senga av hverdagen etter sommerferien (og for min del også etter mammapermisjonen)?!
vi har jo hatt en fantastisk vår og sommer med mye feriering og familietid, og med ett er vi tilbake i jobb og begge ungene er i barnehage. ukene raser av gårde, klesvaskhaugene vokser og vi prøver å legge opp dagene våre slik at det blir minst mulig stress og kaos for store og små. 
i blant lykkes vi, og ganske ofte lykkes vi absolutt ikke! 
men vi er på vei mot å finne en hverdagskabal og en måte å legge opp dagene våre på som jeg tror alle fire kan trives med.
jeg har lyst til å skrive litt mer om akkurat det senere, jeg skal bare finne en kveld der jeg ikke sovner før klokka 21.00 (jepp, jeg er helt pumpa ved dagens slutt, og hjernen min har en tendens til å koble ut et sted mellom "fantorangen" og 18.30 nyhetene, og da er det ren utopi å tro at jeg skal klare og komponere en vettug tekst å legge ut på bloggen..) jeg lover å komme sterkere tilbake når jeg og hjernen min har vent oss til vår nye hverdag!

jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: akkurat nå er livet ganske så hektisk, heftig og herlig!

fin fredag!


6 comments:

  1. Har det også sånn! Overgangen til hverdagen var ekstra tøff i år,gitt :)

    Finfint bilde!
    Ønsker dere en god helg!

    ReplyDelete
    Replies
    1. *godt vi er flere, kine! ja, jeg liker også det bildet; de er så gode på det;) *v

      Delete
  2. TAKK! ..for at du er så ærlig, jordnær og menneskelig! Det er deilig, synes jeg, å lese en blogg som ikke handler om at lykken er rent hus og nystekte boller!!! Og, ikke minst, at du har (eller tar deg) tid til lange utgreiinger om hvor travelt dere har det. Liker prioriteringene deres!! Kall en spade for en spade :))) Titter innom hver dag for å se om du har skrevet noe nytt, og selv om det blir lengre tid mellom innleggene dine for en periode slutter jeg ikke med det!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. *hei f! tusen takk for en veldig hyggelig kommentar!! ja, jeg liker best å være ærlig - tror det ville skint lett gjennom om jeg hadde prøvd meg på noe annet. så veldig hyggelig at du fortsetter å titte innom selv om det går litt tid mellom hver oppdatering. det er akkurat slike kommentarer som dine som motiverer meg til å fortsette:) *v

      Delete
  3. Riktig god helg, og må bare si meg veldig enig i dette innlegg :-)

    ReplyDelete