21/10/2013

*bygg reis deg!

huset vårt 20/10-2013

i det siste har vi vært på besøk på tomta hver søndag, og det er så moro å se progresjonen fra uke til uke. slik så det ut da vi var der i går.
jeg føler fortsatt at vi bygger et dukkehjem, men det blir vårt dukkehjem, og noe sier meg at det kommer til å bli helt fantastisk!

slik er planløsningen i første etasje:
1. kjøkken
2. spisestue 
3. gang
4. en bitteliten stue med peis
5. garasje
6.bod
7. veranda


  
jeg gleder meg allerede til å se hvor langt de har kommet neste uke.

fin mandag!

9 comments:

  1. gleder meg til å følge med fremover! sååå spennende!
    elsket de fine bildene fra leiligheten deres i nibHJEMME <3
    fin ny uke til deg!
    *veronika

    ReplyDelete
  2. Ser kjempebra ut:) Gøy å se at plantegningen for 1 etg nesten er helt likt som i vårt hus, men vi har vårt soverom m/eget lite bad på nr.5 og veranda på nr.6.
    Gleder meg til å se hvordan det blir!

    God mandag:)

    ReplyDelete
  3. Åh det blir så spennende å se det endelige resultatet. :-) Supergøy at du deler forskjellige trinn av husbyggingen med oss! :-) Håper du har en kjempefin dag :-)

    ReplyDelete
  4. Å hurraaa! Dette blir så bra Vigdis! Gleder meg til å følge med videre!

    ReplyDelete
  5. Gøy at du deler dette! Så fint å få følge prosessen sammen med dere her på bloggen :-)

    ReplyDelete
  6. Så utrolig gøy å se! Vi har sendt til kommunen og venter på svar på byggesøknaden vår - kjempespennende å følge prosessen deres!

    ReplyDelete
  7. Visst är det spännande att se det tar form! Jag är övertygad om att det där dukkehjemmet blir tidens fineste. Jag gläder mig stort att följa er vidare i bygg resan.

    Glada Hälsningar
    //Sessan

    ReplyDelete