25/10/2013

*fin fredag!

oss fire for fem måneder siden i strandhuset på meeru på maldivene.


//innlegget er skrevet i samarbeid med mantareiser

mange av dere husker sikkert at vi pakket koffertene og snudde nesa mot sri lanka og maldivene da thomas hadde pappaperm i mai. vi hadde en F.A.N.T.A.S.T.I.S.K. tur, og når vinteren nå er i anmarsj så begynner jeg å lengte tilbake til varmere strøk. jeg drømmer om 30 varmegrader i både luft og sjø, sval bris, late dager og tonnevis med tid til familien! mon tro om det ikke er tid for å booke sommerferien snart?

flere enn meg som lengter etter sol og sommer?

fin fredag, med eller uten ferieplaner!

4 comments:

  1. åh, så herlig! jaa, jeg lengter veldig etter sol og varme! :(

    ReplyDelete
  2. Etter å ha kikket gjennom alle bildene fra turen deres ble jeg skikkelig frista til å reise på tur! Det så ut som om det reisebyrået hadde mange spennende reisemål...Må sjekkes ut! God helg ønskes deg og dine fra Mira:)

    ReplyDelete
  3. Jeg lengter alltid etter sol og varme!

    ReplyDelete
  4. For et koselig bilde ♥
    Er så herlig med ferie!
    Neste sommer blir det Norgesferie på oss, må spare litt da det er konfirmasjon for minstefrøkna:))
    Men jeg er veldig glad i fjell- og sjøferie i Norge jeg da:))

    ReplyDelete