22/10/2013

*hello lover!



photo: line klein

en dag skal du bli min, kjære mayor!
jeg simpelthen E.L.S.K.E.R. denne sofaen av arne jacobsen, og når klissete barnehenders tid er forbi så skal den få lov til å pryde stua vår.
i mellomtiden er jeg på jakt etter en liknende sofa til huset vårt. den skal være enkel, nett og gjerne ha ben av tre. den skal helst være i en dus farge eller eventuelt skinn. jeg har en del i siktet, men tips mottas med takk!

ps! er ikke stylingen på det første bildet bare helt fantastisk? jeg tror vi må gå for en dus fontvegg i det nye huset. kanskje i kombinasjon med en bildevegg à la den på bilde nummer tre.
i love it!

4 comments:

  1. Disse bildene har jeg i inspirasjonsmappa:) Så gøy med hus planlegging! Lykke til videre!

    ReplyDelete
  2. Har vært på let etter sofa en stund jeg også...men synes det er så vanskelig å finne en som både er god å sitte i og fin å se på. Den var kul den du viser her ja! Har du satt i den??

    ReplyDelete
  3. HASTER LÅN OFFER, GJELDER NÅ.
    Hallo,
    Mitt navn er lonel morgan og jeg gift, jeg er sikker på, Ohio, USA
    I de siste 5 månedene og en ekte kreditt til selskapet søkte
    Jeg fikk full tillit til dem, og til slutt hadde jeg mange svindlere
    dager, de tok pengene mine uten å gi noe tilbake
    Jeg håper jeg fikk forvirret og frustrert, hadde blitt drept, og
    det virker veldig
    Det er vanskelig for familien min, jeg ønsker ikke å gjøre noe
    Lån selskaper på internett, så jeg gikk for å låne
    noen penger
    venn, og han fortalte ham at han vil være i stand til å hjelpe
    et beløp av lånet som kan hjelpe meg beskjed kreditt
    av selskapet
    Det var bare at trenger en svært lav rente på 2%
    kreditt, rettet han meg om hvordan å søke om et lån
    Send dem til meg, sa jeg,
    for eksempel: (luckyloans19@gmail.com), jeg har aldri trodd på
    men jeg prøvde og jeg
    Den største overraskelsen av lånet innen 24 timer, kunne ikke tenke,
    Rik og glad igjen, og gi kreditt til Gud
    Jeg er takknemlighet
    Dette området har fortsatt alle disse selskapene, for eksempel bedrageri,
    Vennligst råd og alt du trenger et lån for å gå
    (Luckyloans19@gmail.com) mislykkes, og aldri
    å endre sine liv og mine. gjorde


    URGENT LOAN OFFER APPLY NOW.
    Hello, My name is lionel morgan and I married, I'm sure, Ohio, USA
    In the last 5 months and a real credit to the company searched
    I got full confidence in them, and finally I had a lot of scammers
    days, they took my money without giving anything back
    I hope I got confused and frustrated, had been killed, and
    it seems very
    It's difficult for my family, I do not want to do anything
    Loan companies on the internet, so I went to borrow
    any money
    friend, and he told him that he will be able to help
    an amount of the loan that can help me know credit
    by Company
    It was just that need a very low rate of 2%
    credit, he corrected me on how to apply for a loan
    Send them to me, I said,
    for example: (luckyloans19@gmail.com), I have never believed in
    but I tried and I
    The biggest surprise of the loan within 24 hours, could not think,
    Rich and happy again, and give credit to God
    I am grateful
    This area still has all these companies, such as fraud,
    Please advice and everything you need a loan to go
    (Luckyloans19@gmail.com) fails, and never
    to change their lives and mine. do they

    ReplyDelete
  4. Hej,
    Alle er så glad at give min store vidnesbyrd om, hvordan jeg fik min
    Hr ønske lånebeløbet fra Abraham som er meneger af david smarte
    lån selskab, vil jeg hurtigt Brug denne mulighed for at lade hele
    esta verden kender, Am fru Maira Lukas fra Demark, jeg var på jagt efter
    af et lån til at starte min egen virksomhed til støtte for min mand
    Med hensyn til børnene, så jeg gik online udgifter til lån søgning, når jeg
    Det kom på tværs af nogle långivere snyde og snydt væk min lille penge
    dengang jeg fik proces med forvirret jeg ved ikke engang, hvad de skal gøre
    Fordi lidt penge længere jeg havde taget væk med mig var
    Disse skiderikker ved svigagtig der kalder sig selv faktiske lån långivere,
    Så på en trofast dag som jeg var browsing via internettet
    søger efter job jeg stødte på nogle vidnesbyrd kommenterede
    Hr nugyenven forum efter én, og fru idohdo velsignelse på hvordan de
    Deres modtage lån fra David Smart lån Company
    Email: davidsmartloancompany@gmail.com Så jeg sagde til mig selv, at jeg skal give
    dette et forsøg, fordi jeg var så bange for, hvad de andres Långivere
    gjorde ved mig, så jeg gik fremad tog hans personlige e-mail-adresse Det var
    I disse kommentarer på forum, så jeg kontaktede ham meddelte ham, at jeg
    blev referee til ham af nogle kunder, at deres lån modtaget fra
    Hans firma, hr nugyenven, og fru idohdo velsignelse, så da jeg hørte
    At jeg var meget glad for, så jeg er sikker på mig i
    rigtige virksomhed, hvor jeg kan få mit ønske lånebeløbet, De gav mig
    låntager lån ansøgningsskema til at fylde og returnere, jeg gjorde alt det,
    Givet dem alle mine Nødvendige oplysninger er om mig, så jeg fik den
    Deres vilkår og betingelse for selskabets alt gik glat uden
    enhver forsinkelse, i ikke mindre end 24 timer jeg var gyldigt informeret At min lån
    sum af $ 6.000.000 USD-registreret og godkendt af deres
    udlån bestyrelse administrator, Så på denne proces af tid jeg var så glad
    Når de fortalte mig jeg bør sende dem med bankoplysninger, men jeg var
    Den lille skeptisk over for at gøre det jeg sagde, jeg har tillid og tro til
    esta långiver opkald hr abraham, jeg gav dem min bankkonto, så
    overraskende jeg modtager fra min bank og alarm At min konto er-blevet
    Krediteret med sum af $ 5.000.000 USD lån selskab david smart. Så jeg hurtigst muligt
    At e-mail ham jeg har modtaget min lån med succes, så min kære
    brødre og søstre derude stadig på udkig efter ægte lån selskab
    Jeg vil rådgive dig om venligst kontakte hr Abraham med denne samme
    E-mail: davidsmartloancompany@gmail.com og jeg ved, at jeg vil hjælpe dig med tidligere
    ok ønsker dit lån beløb, Email dem i dag, og du vil blive glad
    du gjorde.
    Fru Maira lukas

    ReplyDelete