27/10/2013

*it`s all about the details!








jeg er veldig, veldig glad i kjøkkenet vårt og skulle virkelig ønske at jeg fysisk kunne flytte med meg hele rommet å putte det inn i det nye huset. jeg liker så godt at kjøkken og spisestue går i ett, og at rommet legger opp til at man skal ha det sosialt og hyggelig.
da det desverre (!) ikke er mulig å flytte med seg hele rommet, så skal vi hente med oss det vi liker best og videreføre det til det nye kjøkkenet. romløsningen i huset er helt annerledes enn her i leiligheten, så selve formen på kjøkkenet blir en annen, men vi kommer til å la kjøkken og spisestue gli over i hverandre der også. videre kommer vi til å holde på den nøytrale hvite basen og høyst sannsynlig også flise en hel vegg med metrofliser. jeg liker at selve kjøkkeninnredningen ikke gjør så mye ut av seg og at det er de små detaljene man tilfører som gjør kjøkkenet levende og personlig. 

hva er viktig for deg når det kommer til kjøkken? og hvordan ser ditt drømmekjøkken ut?

fin søndag!



ps! jeg trekker ikke vinneren av "juksekokeboka"-giveawayen før i kveld, så det er fortsatt mulig å slenge seg på.


6 comments:

  1. Mitt drømmekjøkken er DERES kjøkken, helt klart! Fineste jeg har sett :)

    ReplyDelete
  2. Synes også i har et helt fantastisk køkken. Elsker det er så lyst og åbent og konceptet med at man kan lave mad samtidig med man er social synes jeg er det vigtigste i et køkken.

    ReplyDelete
  3. Oh joy!!
    Fine detaljer det:))

    Ha en fin fin kveld ♥

    ReplyDelete
  4. Wow - for ett lekkert og inspirerende kjøkken!!
    -elisabeth

    ReplyDelete
  5. Så fint kjøkken dere har! Når det kommer til kjøkken er det viktig for meg at det er funksjonelt. At vi har oversikt over hva som er hvor, slik at vi raskt og lett kan få laget maten uten å miste fokus på barna oppe i det hele. Det er ikke så viktig for meg å ha uendelig med skapplass, for da fyller vi til slutt opp med ting vi ikke trenger. Da er det viktigere at skapplassen er utnyttet godt, at hver ting og hver matvare har sin faste plass slik at det er minst mulig stress både å lage mat og å rydde opp etterpå. Merker at vi kan trenge en veggkalender for å få oversikt over dagene. Hvor kommer din fine kalender fra?

    ReplyDelete