13/10/2013

*me&i + jeg er jonathan = sant!







// innlegget er sponset av me&i

jeg er superglad for å kunne introdusere det svenske klesmerket me&i som min nye samarbeidspartner her på bloggen!
her i huset har vi falt pladask for de kjempefine, fargerike klærne med supergod kvalitet, behagelig passform og som er produsert på ansvarlig måte i europa.
klærne til me&i kan i hovedsak kjøpes på me&i treff, men man kan også bestilles via deres hjemmeside. om ikke alt for lenge skal jeg være vertinne for et slikt treff her hjemme og det gleder jeg meg veldig til! 

en av dere fine lesere har nå mulighet til å vinne et valgfritt plagg fra me&i. alt dere trenger å gjøre er å gå inn på hjemmesiden deres og finne ut hva dere ønsker dere og så skrive det i kommentarfeltet her hos meg.
vinneren trekker jeg om en uke, altså søndag den 20.oktober.

lykke til!




50 comments:

  1. Hei! Oj, så herlige klær:-) Jeg kan ikke annet enn å ønske meg "Jumpsuit with pirate at back" til min lille sønn på 9 måneder.

    ReplyDelete
  2. Jeg vil gjerne vinne, og ønsker meg "caravans" i str 110 til minstemann som elsker alt på hjul! :)

    ReplyDelete
  3. Me&I er helt <3! Jeg ville brukt premien på en kul deminpants til min kjære snart--4-åring :) Thuva (thuvamf@hotmail.com)

    ReplyDelete
  4. Hei! :) Flotte kle til aktive barn! :) Om eg skulle vere så heldig å vinne eit plagg, hadde eg blitt veldig glad om det var: "Caravans" - langermet trøye, i brun, str 86/92 :-) Den hadde nok sett knalltøff ut på 1,5åringen min! :)
    Vil forresten også berre seie for ein utruleg flott og kjekk blogg du har! :-)

    Klem frå Julie

    ReplyDelete
  5. Mye fint,altså :-) Ønsker denne til det yngste barnebarnet,str 74/80:
    http://www.meandi.se/sv/produkter/132408.aspx

    Krysser fingrene :-)

    tevens@online.no

    ReplyDelete
  6. Herlige klær. Om jeg skulle vinne, ønsker jeg "sweatjacket" i marine til gutten min som snart blir to år. :) Hilsen Kari

    ReplyDelete
  7. Lillebror ville blitt glad for en many police cars genser.

    Lisenorve@hotmail.com

    ReplyDelete
  8. Så fine klær!! Elsker barneklær med masse farger, og morsomme motiver! Jeg ønsker meg veldig en "jumpsuit with pirate at back" til min 1,5 år gamle sønn. Takk for en kjempefin blogg:) Klem fra Kine, en trofast leser!

    ReplyDelete
  9. Så søte og kule klær! Jeg ønsker meg gjerne piratdrakten til min lille jente i str 74/80:-)
    Hilsen AB

    ReplyDelete
  10. Fine klær :-) Ville valgt jumpsuit with rabbit.

    ReplyDelete
  11. Veldig fine klær! Min favoritt er jumpsuit with pirate at back; perfekt for ei jente som har litt for mye rosa klær... (Str 74/80)
    l_hanssen@hotmail.com

    ReplyDelete
  12. jeg er ego, og ville ønska meg et stykk magic pants til meg selv. hohoho!
    http://www.meandi.se/sv/women/132801.aspx
    klem fra maria*

    ReplyDelete
  13. Elsker fargerike barneklær! Krysser fingrene for at jeg vinner en brun velourpants with pockets i str 110 :)
    Marianne B

    ReplyDelete
  14. Minstemann i huset vert 5 år den 20.okt, og kunne nok godt trivast i sweatpant with pockets marine/rød, str.110/116, mykje fint her :)

    ReplyDelete
  15. Me & I har masse supertfint:) Jeg ønsker meg den kule hodeskallegenseren til MIN Jonathan, lik den din Jonathan har på:) Str 122(128:) Ha en superfin søndagskveld:)

    ReplyDelete
  16. Ojoj, så mye fint! Tror jeg vil ønske meg en cupcake tunic i str 86/92! Den hadde vesla vært kjempesøt i! :)

    ReplyDelete
  17. Jeg ønsker meg sweatpants with pockets buksen til gutten min :) bk_bv@hotmail.com http://www.meandi.se/sv/produkter/132303.aspx

    ReplyDelete
  18. Nydelige klær i supet kvalitet! Ønsker meg campingvogn genseren i str 104
    Helga

    ReplyDelete
  19. Jeg ønsker meg den gule politibil-genseren i str.110/116

    ReplyDelete
  20. Ønsker pirates & bones-genser (str 110/116) til gutten min.
    melisdryss[at]gmail[dot]com

    ReplyDelete
  21. Fine klær! :) Lillejenta mi ønsker seg den gule kjolen med kanin i lomma, str. 98/104.
    Sara

    ReplyDelete
  22. Så fine! Jeg kunne godt tenkt med Happy Squirrels Tunika i str 98/104. :)

    ReplyDelete
  23. Fine klær! Jens ønsker seg den røde sweatjacket i str. 98/104

    ReplyDelete
  24. Så mye fint;) jeg ønsker meg den røde sweatjacket i str 142.

    ReplyDelete
  25. Her er det mye fint. Skulle gjerne hatt denne lua utover høst/vinter
    http://www.meandi.se/no/produkter/132504.aspx

    martine@svarstad.com

    ReplyDelete
  26. Må først si at dette er skikkelig gode/herlige/fargerike klær i super god kvalitet. Har handlet masse av disse klærne og har vært kjempe fornøyd alle gangene. Disse klærne er ABSOLUTT å anbefale.
    Hvis jeg skulle være så heldig å bli trukket ut så ønsker jeg meg yogapants i marineblått i str 98/104.
    Lykke til med party!! Line

    ReplyDelete
  27. Oi! Der hadde de mange fine klær! Takk for tipset! Her i Oz er klesvalget stort sett kjedelig så jeg lager mye selv og får tilsendt en del hjemmefra. Vi ønsker oss veldig en jumpsuit with pirate at back i størrelse 98/104. xx Dida

    ReplyDelete
  28. Så mye flotte klær, min datter på 7 år hadde nok sett stor pris på den knallrosa yogapants i str 134/140 :) Spennande.

    ha en fin dag.
    Henriette Matre Hagenes / henriettematre@hotmail.com

    ReplyDelete
  29. Fine! Jeg ønsker meg den gule politigenseren i str 98/104.

    ReplyDelete
  30. Åj, denne minna meg om Farvel Herr Muffin, som er ein av våre favorittbøker! Derfor ønsker eg meg smulan velour v-neck i str 110/116, også gjerne i voksenstr om det går;)

    ReplyDelete
  31. Her var det mye fine klær!! Lillegutt ønsker seg "pants with rabbit in pocket" i størrelse 74/80. Jeg krysser fingrene ;)
    Vil samtidig benytte anledningen til å si at jeg digger bloggen din! :)

    Hilsen Margrethe S.

    ReplyDelete
  32. Ønsker pirates & bones-genser. str 86/92 :)
    julienicolaisen@gmail.com

    ReplyDelete
  33. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  34. Ønsker brun Canvaspants i str 98/104. Veldig fornøyd med klærne!

    ReplyDelete
  35. Kjempe fine klær! Jeg ønsker meg Happy squirrels tunic i str 74/80! Krysser fingre!

    ReplyDelete
  36. I <3 me&i. Jeg ønsker meg gjerne piratdrakten til min lille jente i str 92-98:)

    ReplyDelete
  37. Hei.
    Tipper poden på 4 år hadde blitt superglad for tiger sweater, str 110 :)

    ReplyDelete
  38. Den grønne "jumpsuit with rabbit" i str. 86/92 hadde vært helt perfekt hos oss.

    ReplyDelete
  39. Rosa jumpsuit With Rabbit i 86/92 tror jeg lillegull her ville kost seg masse i. Så lun og god! Utrolig flotte klær ;)

    ReplyDelete
  40. http://www.meandi.se/sv/produkter/132103.aspx

    Jeg ønsker denne caravansgenseren i str. 80 til min lille faddergutt Noah som fyller 1 år om ikke så lenge.
    Er student så har ikke all verdens råd - og hadde vært fint å gitt ham en nydelig genser.

    idakarolinelie@hotmail.com

    ReplyDelete
  41. Heihei.

    Vi ønsker oss en finfin gul genser med politibil, den tror jeg hadde falt i smak hos lillegutt på fire år.

    Gratulerer med ny samarbeidspartner!

    ReplyDelete
  42. Hei!
    Jeg er utrolig glad i me&i, de har så fine og gode plagg!
    Jeg ønsker piratdrakten i str 74/86, supersøt!

    Hilsen Monica (bergemonica@hotmail.com)

    ReplyDelete
  43. De har veldig mye fint! Om jeg skulle vinne, ønsker vi oss en slik. :) http://www.meandi.se/sv/produkter/132411.aspx

    ReplyDelete
  44. Ønsker meg en slik jumpsuit :)!
    http://www.meandi.se/sv/produkter/132407.aspx

    ReplyDelete
  45. Ikke lett å velge ett plagg! Masse fint! Men om vi skulle være så heldige å vinne, så må det bli "Dress princess" i str. 122 til Johanne som skal bli storesøster i løpet av de neste ukene:))
    Grattis med ny samarbeidspartner!

    Hilsen Hilde(en-to-tre...)

    ReplyDelete
  46. ønsker meg slim sweatjeans :) Tone

    ReplyDelete
  47. http://www.meandi.se/sv/produkter/132115.aspx . Samme som din Jonathan var så fin i , hadde passet super til min gutt som er lik i fargane :) tvi-tvi !! 122/128 !
    Mvh Mari

    rossland84@yahoo.no

    ReplyDelete
  48. Prøver lykken heilt på tampen til minste prinsessa som blir to på Lørdag http://www.meandi.se/sv/produkter/132410.aspx! Denne må jo passe supert til ei prinsesse (etter inspirasjon fra deg) kul!!
    nilsen1981@yahoo.no

    ReplyDelete
  49. Hei. Oppdaget denne med frist idag. En bølge og blomst tunika er fin til en femåring:) Mvh åshild.t.aas@hotmail.com

    ReplyDelete
  50. http://www.meandi.se/sv/women/132615.aspx

    Ønsker denne - om jeg ikke er for sein:)
    mvh nathalie
    nathalieariana03@gmail.com

    ReplyDelete