23/10/2013

*shopping og vafler!












//innlegget er sponset av me&i


en gang da jeg var tolv år gammel så var jeg med mamma på et tupperware party, og det var til da noe av det kjedeligste jeg hadde vært med på. jeg husker en litt tantete dame som sto i flere timer og viste frem ulike plastbokser etterfulgt av ennå flere timer der damene krysset av på utallige skjemaer hvilke plastbokser og andre duppeditter de skulle ha. 
i og med at jeg etter dette tupperware partyet ikke har hatt flere møter med såkalte homeparties så har, urettferdig nok, dette vært min oppfattelse av slike eventer; at de er nettopp tantete og kjedelige!
men etter at jeg nå på søndag var vertinne for mitt eget lille me&i treff så har min holdning til homeparties forandret seg radikalt. for det var over hodet ikke noe kjedelig eller tantete over den koselige formiddagen vi hadde her hjemme hos oss på søndag.

det var rett og slett bare en hyggelig hangout med jentene kombinert med barnelek, vaffelspising og shopping. søte lina kom og hadde en kort presentasjon av klærne og så gikk resten av formiddagen med på prøving av klær, lek og skravling. både barn og voksne hadde noen koselige timer, og det var en super måte å skvise inn litt samvær med jentene på i en travel hverdag samtidig som barna fikk lekt fra seg.

i utgangspunktet hadde jeg tenkt til å arrangere et treff på kveldstid etter sengetid for barna, men i og med at både venninnene mine og jeg er så opptatte med barn, jobb, hus og hjem om dagen så var det vanskelig å finne en kveld som passet for alle. søndag formiddag derimot var et tidspunkt som passet for samtlige, og "shopping og vafler" ble en kjempesuksess for store og små. men "shopping og champagne" skal jeg definitivt gjennomføre neste gang; tror det også kan bli veldig gøy!

hvis du også kunne tenke deg å samle venninnene dine til et hyggelig treff samtidig som dere får muligheten til å handle de fine klærne fra me&i, så er det bare å ta kontakt med me&i her.
 jeg og mine jenter hadde i alle fall en finfin formiddag!




3 comments:

  1. Ser veldig hyggelig ut!! Shopping med barn er jo sjelden en suksess, les: i full fart rive med seg noen plagg man tror kan passe/man tror man trenger/tror man liker (!). Kombinasjonen lekestund + vafler + shopping med venner er jo rene drømmen i forhold.

    ReplyDelete
  2. Så koselig!
    Lurt og ta det på dagtid med barn, ekstra hyggelig det:))
    Så mye fint det så ut som de hadde og, herlige mønster og farger, akkurat slik det skal være på barneklær:))

    ReplyDelete
  3. Hei! Takk for en suuuuperfin blogg! Det så ut som en hyggelig formiddag. Lurt å kombinere playdate, jenteskravling og shopping! Det skal jeg virkelig vurdere jeg også.God helg!
    Hilsen Susanne

    ReplyDelete