25/11/2013

*en giveaway i samarbeid med vossatassar - avsluttet.


// innlegget er skrevet i samarbeid med vossatassar 

vi har lenge vært fan av klærne til vossatassar, og nå når kulda er på vei til å sette inn så har jeg i samarbeid med dem gleden av å lodde ut to bodyer og to luer i deilig monsterull til de minste. dere kan velge mellom fargekombinasjonen blå og grønn..


...eller lilla og grønn, og alt dere trenger å gjøre er og legge igjen en kommentar her hos meg.

skriv hvilken fargekombinasjon du ønsker og hvilken størrelse du vil ha, så trekker jeg en vinner lørdag den 30. november. 
vinneren vil bli kontaktet på mail, så legg igjen mailadressen din dersom du ikke har egen blogg. jeg kommer også til å annonsere vinneren på "jeg er jonathan" sin facebookside.

jeg kommer i tillegg til å dele ut tre søte babyluer i trøstepremie, så det er bare å melde seg på!

lykke til!


ps! dersom du ikke klarer å vente til trekningen, eller ønsker å kjøpe noe annet i ull fra vossatassar, så finner du monsterull her!

92 comments:

  1. Lillebror hadde blitt fin fin i lilla og grønn :) Strl 86 så ha har noe og vokse inn i ;)

    - lysogvarme@live.no

    ReplyDelete
  2. Grønn og blå er tingen i str. 80 til lillemann.

    ancoribo@gmail.com

    ReplyDelete
  3. veslemor hadde blitt kul i lilla og grønn. Str 90 passer fint! :)

    fruigland@hotmail.com

    ReplyDelete
  4. Monica Skuterud (monica.sastre@gmail.com)25 November 2013 at 23:05

    Min lille store Sigurd hadde digga disse i blått og grønt i strl 86 :) Håper på vinnerlykke!

    ReplyDelete
  5. Disse står høyt oppe på lista til lillegutt som kommer i februar - blå og grønn hadde vært perfekt :-)
    Str 70.

    Stine
    stine.renden@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Lilla og grønn, str. 80 :)
    stineibe@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Gøy med kul ull! Min lille vil passe perfekt inn i blå og grønn body i str. 74!
    bentekaareng@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Lilla og grønn. Foreløpig str 50 her i gården, men str 56-62 får vi nok bruk for i løpet av vinteren.

    ReplyDelete
  9. Lilla og grønn i str 70:) bk_bv@hotmail.com

    ReplyDelete
  10. Blå og grønn, i str. 86 (90) står på ønskelista vår :) monika_aasbjorg@hotmail.com

    ReplyDelete
  11. Lilla og grøn i str 86 :-)

    heidi_brekke@hotmail.com

    ReplyDelete
  12. så kule! tipper Lilja mi hadde blitt fresh i lilla & grønn! størrelse 62 er toppen :)

    madeleineholdenmusic@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Nyyydelig, som alltid:-) Lilla og grønn i str. 86 til Sverre!!

    ReplyDelete
  14. Åh disse er faantastiske! Vi ønsker oss lilla og grønn i str 90. Krysser fingrene :)

    ReplyDelete
  15. Vi ønsker oss lilla i str 80 til den lille jenta som kommer snart! Alltid greit å ha noe i vokse-skuffa :-)
    mvh Helene (helenerosvoll at hotmail.com)

    ReplyDelete
  16. Prøver lykken. Ønsker oss lilla/grønn i str. 68. Siljeab@hotmail.com

    ReplyDelete
  17. Ønsker meg lilla og grønn i str 62 til lille Emma Snædís :)
    Hilsen Katla (katlajons@hotmail.com)

    ReplyDelete
  18. Lilla og grønn i str 80 hadde passa fint til min lille. :)

    ReplyDelete
  19. Jeg krysser fingrene for blå og grønn i størrelse 74 :)
    Hilsen vibeke_jullum@hotmail.com

    ReplyDelete
  20. Nyydelig :) Ønsker oss fargekombinasjonen blå og grønn til lillebror som er ventet om 7 uker. Str 62 passer nok fint, perfekt med litt ekstra varme klær til et lite vinterbarn...

    ReplyDelete
  21. Hei. Det hadde vært flott med lilla og grønn kombinasjon, grønn til Storm og lilla til "kjæresten". Gjerne i størrelse 74. (ps,digger kjøkkenet deres ;). Katinkayri@gmail.com

    ReplyDelete
  22. Lilla og grønt i str 86 hadde vært supert i kulda! :)
    Hilsen Christine christine_81@hotmail.com

    ReplyDelete
  23. Åhh så fiiine! Jeg ønsker meg blå og grønn i str 90 :-)
    Hilsen kristin.terkelsen.brekke@gmail.com

    ReplyDelete
  24. Hei!
    Lilla og grønn kombinasjon i str 80 hadde passet perfekt til mitt lille, søte monster ;-)
    Hilsen Pernille: livpernille@hotmail.com

    ReplyDelete
  25. God morgen,
    blå og grønn hadde passa veldig bra her i huset.Str 90 tenker jeg:)
    Hilsen Renata
    morogde4ungene@hotmail.no

    ReplyDelete
  26. Jeg er selvfølgelig med! Junior trenger virkelig mer ull! Vinteren har jo bare så vidt vist seg fra sin kalde side. Grønn og blå går jeg for, og gjerne i størrelse 80. 74 om de er store i størrelsen. :) Krysser fingrene!

    ReplyDelete
  27. Så nydelige i lilla og grønn! Str 86 ;)

    ReplyDelete
  28. Denne fine gavepakken vil vi gjerne vinne til lille søta vår... Lilla og grønn ønsker vi oss i str.74;) anetteoedegaard@ymail.com

    ReplyDelete
  29. Kule klær! Min lille Ellinor ønsker seg lilla og grønn i str. 86.
    Sara.
    sara.sodnod@gmail.com

    ReplyDelete
  30. Så fine! Jeg ønkser meg blå og grunn i størrelse 74 til lillemann. Bloggen din er helt fantastisk og til stor inspirasjon! :-)
    Hilsen Tonje tonjeeh@yahoo.no

    ReplyDelete
  31. Vetle lillebror tar gladelig imot ull i blått og grønt i str 90 :)
    Ragga.hjelm@gmail.com

    ReplyDelete
  32. Vossatasser er helt herlig :)
    Jeg ønsker meg lilla og grønn til Maja, str 80,

    ReplyDelete
  33. Så fine! Jeg ønsker meg til Liam den blå i str. 86.
    :)
    Caroline- vennen din ;)

    ReplyDelete
  34. Vi ønsker oss en blå og grønn i str 90. Veldig glad i bloggen din. :) Hilsen Kari (karimath@gmail.com)

    ReplyDelete
  35. Hei hei!

    I barnehagen ler de voksne av oss, for guttene våre går med ull fra september til st.hans :-) Er det så rart, ull er jo fantastisk! Så vi hiver oss med i trekkningen, og ønsker oss grønn og blå body i str 90.

    Ha en finfin dag!

    Klem Tine

    ReplyDelete
  36. Lilla og grøn i str. 62 til det kommende vårbarn ville være fantastisk! :)

    ReplyDelete
  37. Dette hadde vært en perfekt julegave til mitt vakre tantebarn!
    Lilla og grønn str 86 :-)

    ReplyDelete
  38. Jeg ønsker meg blå og grønn i 86!

    ReplyDelete
  39. Blå og grønn i str. 74 hadde vært perfekt til høsten for våre to minier som kommer over nyttår. Hilsen Ingvild.

    ReplyDelete
  40. Herlig konkurranse! Vi har en liten gutt på 8 uker, så kunne tenke oss fargekombinasjonen blå og grønn i str. 74!

    ReplyDelete
  41. Med barnehagestart rett rundt hjørnet ville det passe perfekt med litt ekstra ull :-) Ønsker blå og grønn str. 86 (90) God tirsdag til dere :-)
    Mvh. Bettina

    ReplyDelete
  42. Blå og grønn i str 86 hadde vore supert. Er dei ikkje så store så er str 74 i lilla og grønn ein perfekt presang!

    ReplyDelete
  43. Lilla og grønn, i str. 86 (90) står på ønskelisten, de er så utrolig fine.
    m_k_espedal@hotmail.com hilsen Mette

    ReplyDelete
  44. Blå og grønn i str 98. Kjempefine! :)

    ReplyDelete
  45. Blå og grønn i 86 hadde vært tipp topp her i heimen :)

    martine@svarstad.com

    ReplyDelete
  46. Lilla og grønt er skjønt! str 86
    maiadal@hotmail.com

    ReplyDelete
  47. Blått og grønt i størrelse 86 hadde vært noe for oss også.. :) Da vet jeg om en liten Mini som ville blitt glad. Eller, nei. Det er vel helst mammaen som ville blitt glad, men det er viktig å glede mødre også, eller hva? :)

    ReplyDelete
  48. Blå i str 68 hadde vært topp,ein gave eg kan ha liggende siden eg ikkje har baby:)

    ReplyDelete
  49. Jeg ønsker kombinasjonen lilla og grønn i str 6 mnd. Hadde vært en super gave til første venninna som venter barn!

    Ane, a_robberstad@hotmail.com

    ReplyDelete
  50. Lilleman her i huset hadde blitt superglad for lilla og grønn i str 90! Hilsen Veronika idaveronik@hotmail.com

    ReplyDelete
  51. Jeg blir glad samme hvilken farge jeg skulle ha vunnet :-) Str 68 passer bra siden jeg skal gi bort en evt. premie i gave :-)

    ReplyDelete
  52. <3 SÅÅÅÅÅÅ FINE! <3
    Jeg venter mitt første etterlengtende barn på nyåret.
    Str 62 hadde vært supert. Fargen blå - siden den er en liten gutt som turner rundt der inne :)
    Mvh line.fos@hotmail.com

    ReplyDelete
  53. Ønsker meg blå og grønn i størrelse 68 :-)
    Mvh cat_gjertsen@hotmail.com

    ReplyDelete
  54. Åh, så kule klær! Minstemannen min hadde sikkert blitt knakende kjekk i både blå og grønn i str 86 :) Hilsen metten165@hotmail.com

    ReplyDelete
  55. Lilla og grønn i str 80 hadde vært supert :) tvi tvi
    maggi85@live.no

    ReplyDelete
  56. Ønsker meg størrelse 74 til mini, blå/grønn farge. Hilsen marte.aa.soerensen@gmail.com

    ReplyDelete
  57. En blå eller grønn i str. 74 hadde passet perfekt! Mvh Christine :) christk4@gmail.com

    ReplyDelete
  58. JA! Vossatassar er topp! Jeg ønsker meg en blå/grønne i str 74 som jeg skal gi til nevøen min til jul!

    ReplyDelete
  59. Lilla/grønn i str 92/98 hadde vore supert ! Då skal Minstepia vår få den lilla og søskenbarnet den grønne til JUL ! krysser fingrene :) tjoho !
    rossland84@yahoo.no

    ReplyDelete
  60. Grønn og Lilla i str 92 hadde vore ei super førjulsgåve , som hadde varma både lisjepia og mammahjertet !
    trekk eit lykkelodd, tvi-tvi !
    nilsen1981@yahoo.no

    ReplyDelete
  61. Eg kunne tenkt å gitt dette til lillesøstra mi til Jul <3 Då vill eg velge lilla !
    ho er 2 år !
    tvi-tvi !
    nathalieariana03@gmail.com

    ReplyDelete
  62. Så fine! Lillemor ønsker seg lilla og grønn i str 86:-) Tvi tvi vi krysser fingre! Mail: annemarie-s@hotmail.com

    ReplyDelete
  63. lilla var fint:) str 92 anjanyst@gmail.com

    ReplyDelete
  64. Lilla og grønn ønskes til lillesnuppa, i str. 98.
    Hilsen Hanne.
    hanneangelsen@gmail.com

    ReplyDelete
  65. Så fine! Trengs snart ull i større strl her, så det hadde passa veldig bra å vinne:) Blå og grønn i strl 74.

    ReplyDelete
  66. Så fina dom är - lila och grönt skulle bli så vackert och varmt till min lilla tjej här i Island
    una.vidarsdottir@gmail.com

    ReplyDelete
  67. Kjempekule! Håper å vinne blå og grønn i størrelse 80 ;)

    ReplyDelete
  68. Så fine de var, jeg ønsker i blå/grønn str 74.
    ailinv74@yahoo.no

    ReplyDelete
  69. Så fine! Ønsker meg gjerne blå og grønn i str 80. Hadde vært perfekt gave til min lille nevø :)

    ReplyDelete
  70. Blå og grønn i str 68 ville varmet min lille pjokk denne vinteren :-)

    ReplyDelete
  71. Jeg ønsker meg gjerne blå og grønn kombo`n i str 86 til min sønn som trenger flere skift!
    mtorvik@hotmail.com

    ReplyDelete
  72. Vi ønsker oss kombinasjonen lilla og grønn!!!:) i str.56. Håper vi blir de heldige!:-D zinnia.disington@gmail.com

    ReplyDelete
  73. Jeg vil gjerne ha lilla og grønn, str. 86. Veldig fine! randiholand@hotmail.com

    ReplyDelete
  74. Hei! Kjempefine! Vi ønsker blå og grønn i str 68!
    Hilsen Monica (bergemonica@hotmail.com)

    ReplyDelete
  75. Ønsker meg blå/grønn i str 90 :)

    ReplyDelete
  76. Hei! Jeg ønsker meg det grønne og blå i størrelse 68.
    Vennlig hilsen Ellen (ellenflotra@gmail.com)

    ReplyDelete
  77. Jonas ønsker seg blå og grønn i str. 86 :)

    Hilsn Ida (idaranum@gmail.com)

    ReplyDelete
  78. Benjamin ønsker seg blå/grønn i størrelse 86 :-) Hilsen Else Gro (ekristi@online.no)

    ReplyDelete
  79. Jeg ønsker oss blå og grønn i str 86. Ma_orm@hotmail.com

    ReplyDelete
  80. HEi! Ønsker meg lilla og grønn i str 86 :)

    ReplyDelete
  81. Ønsker meg blå og grønn i strl 90 :)

    ReplyDelete
  82. Ønsker meg blå og grønn i str 80 eller 86 :)
    idapinky1992@yahoo.no

    ReplyDelete
  83. Lilla & grønn i str 86. Finfin give away ;) krysser fingre og tær.

    ReplyDelete
  84. Lilla og grønn i størrelse 56, elsker vossatasser er så utrolig freshe :D
    rhellesund@gmail.com

    ReplyDelete
  85. Ønsker meg grønn og blå, str 86:-)

    Mvh
    Sissel
    shoeib@online.no

    ReplyDelete
  86. Herlig monsterull!! Då me har ei jente fra før, og venter oss ein liten gutt hadde det vore kjekt med litt spreke fargar på den vesle nykommaren! Eg ønsker meg grønn og blå i str 60 :)
    Mvh Kjersti (hellokittyen@hotmail.com)

    ReplyDelete
  87. Tøffe klær!
    Jeg ønsker meg blå + grønn til mini:)
    Mvh
    Elisabeth
    elisa.dovik@gmail.com

    ReplyDelete
  88. Hei Vigdis!
    Jeg tror Sanna hadde vært fin i disse klærne, gjerne i lilla og grønn i størrelse 70.
    mlbjor@gmail.com

    ReplyDelete
  89. Hei! :) Vossatassar kan vi like!! Blå/grøn kombinasjon, i str 90 :-)
    God helg :) j_longva@hotmail.com

    ReplyDelete
  90. Klart jeg må være med nå som vi endelig venter vår lille kjæreste! Ønsker meg blå og grønn i str 62!

    Stooor klem fra Ingrid

    ReplyDelete