01/11/2013

*fin fredag!


thomas jobber, maria har spysyken, jeg krysser fingrene for at jeg ikke får spysyken og jonathan gleder seg til å feire bursdagen sin på søndag. det er status quo hos oss akkurat nå.

forrige helg rakk vi ikke å dra opp på tomta for å sjekke hvor langt de har kommet på huset, så jeg håper virkelig vi får det til denne helgen. jeg er så spent på om det har kommet opp noen vegger!
ellers så er jeg i veldig "baderomsmodus" om dagen, og prøver å planlegge et fint og funksjonelt familiebad/vaskerom. det viser seg å ikke være fullt så enkelt med alle krav og regler som hører med et bad anno 2013. men jeg skal nok få det til, og gleder meg til å vise dere resultatet.

håper alle får en god helg.

fin fredag!

16 comments:

  1. Fin fredag til dere også :) Nå så jeg for første gang at ungene ikke har lik øye farge, kjempe fint bilde :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. og god bedring til Maria ;) Her hadde lillebror Kasper spy syke i helga som var ://

      Delete
    2. heia! takk for det, spysyken er alt annet enn gøy! ja er det ikke litt moro at den ene har veldig blå øyne og den andre har mørke brune?! thomasen og jeg har liksom "fått en unge hver";)

      Delete
    3. jo det er litt morsomt , her har både jeg og far mørke øyne og begge guttene har blå øyne ;)

      Delete
  2. Fin gjeng ♥
    KOS dere i helgen:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. *takk for det:) denne helgen ble ikke fullt så koselig som planlagt; spysyken smitta over på storebror og så over på meg:( håper dere har hatt en fin helg* v

      Delete
  3. Du er utrolig vakker synes jeg! Perfekt hud!!:) God helg og god bedring! :)C

    ReplyDelete
    Replies
    1. *nei, men så utrolig hyggelig sagt, c! dette gjorde meg veldig glad her jeg ligger med spysyken og føler meg råtten fra innerst til ytterst;) you made my day! tusen takk og god helg til deg også*v

      Delete
  4. Fine gjengen!
    Jeg gleder meg noe villt til å se huset når det er ferdig. Kjenner jeg dere rett, så blir det råååstilig og superkoselig stil :)
    Fin helg til dere og god bedring til Maria<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. *heia jona! jeg gleder meg villt selv, jeg;) håper det blir slik vi planlegger! takk for "god bedring ønsker"; maria har blitt frisk og jeg har blitt syk, så jeg retter dem mot meg, jeg;);) fin søndag til dere, fininger* klem v

      Delete
  5. Du er helt fantastisk vakker. Hva gjør du med huden? God helg:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. *tusen takk; det var veldig hyggelig sagt! jeg gjør ikke så mye, men jeg vasker huden med lactacyd eller dr.greve (jeg tørr nesten ikke si det høyt, men det funker som et uvær!!) og så sverger jeg til shiseido sine produkter for resten, les her: http://jegerjonathan.blogspot.no/2012/09/en-jeg-er-jonathan-giveaway.html,

      god søndag til deg*

      v*

      Delete
  6. fint bilde av dere :) håper virkelig du slipper unna spysyka! jeg tar alltid flytende kull hvis magen er på styr :/ lykke til med badet! vi fikset 2 bad for 2 år siden, er veldig fornøyde. god søndag!

    ReplyDelete
    Replies
    1. *tusen takk, manuela! jeg slapp dessverre ikke unna; ligger rett ut akkurat nå:( skulle hatt litt flytende kull, kjenner jeg! nå skal jeg gå inn på bloggen din for å søke opp badene dine; noe sier meg at jeg kommer til å bli inspirert!! fin søndag til deg også* v

      Delete
  7. Her var det koselig! Besøk meg også, vel! Se for eksempel det populære innlegget mitt om handling: http://camilla-camillasblogg.blogspot.no/2012/09/ok-er-du-klar.html

    ReplyDelete
  8. Æsj, så kjedelig med spysyken! Kan du fortelle litt om hvordan hverdagskabalen deres går opp? Jobber du fullt, og hvilke arbeidstiden har du? Går ungene i barnehage hver dag, har dere hjelp av besteforeldre osv... Og hva med mannen? God bedring, klem Kari

    ReplyDelete