13/11/2013

*go shorty, it`s your birthday!

kidsa fikk wienerpølser; de voksne fikk dette.

det blir ikke ordentlig halloweenbursdag dersom man ikke kler seg ut.

hoppe i voksensenga er en sikker vinner når det kommer til bursdagsleker!

kaka, kakebakeren selv og jubilanten.  

 pinataen var godt gjemt i år, men de fant den til slutt etter en lang skattejakt.

 og de slo, 

 og slo,

helt til pinataen endelig sprakk! og siden det er så mange som lurer på hvor den er fra så kan jeg opplyse om at jeg har kjøpt den her.

godteri og film er digg etter en aktiv fest.


da var det bare å lade opp til seks års dagen neste år;)

4 comments:

  1. Så herlige bildet og øyeblikk! :) Ser ut som voksne og barn storkoste seg.

    God kveld fine, klem

    ReplyDelete
  2. ser ut som en knall fin feiring ;)

    ReplyDelete
  3. For en herlig feiring:))
    Og så utrolig digge de pølsene så ut!

    ReplyDelete
  4. herlege bilder, og ser ut som en fantastisk bursdag ( både for voksne og barn)
    Eg har lest bloggen din, ja heilt fra starten. Liker såååå godt måten du skriver, og korleis du deler ting med oss. Mykje god inspirasjon. Følger deg også på instagram. Dere virker som flotte folk :) Ha ein fin dag videre. Må legge igjen anonyme svar fremover, da jeg har slettet min egen blogg ( ikke helt planlagt å slette den helt, men ta ein god pause) Blogget tidligere under "frøken og fru" og "24" Men jeg er stadig innom å leser slike kjekke blogger som din. Klem fra Henriette

    ReplyDelete