01/01/2014

*bloggvenner?


maria og jonathan i de fineste pysjene fra me&i!
// innlegget er sponset av me&i

det siste halvåret har jeg samarbeidet med klesmerket me&i, og både jeg og barna har falt pladask for de nærproduserte, fargerike klærne med ekstremt god kvalitet. begge våre barn har litt ømfintlig hud, og jeg liker så godt at klærne ikke inneholder noen skadelig stoffer som kan være farlige for huden eller helsen. 

akkurat nå er me&i i norge på jakt etter flere bloggvenner, og de søker fem bloggere som har lyst til å samarbeide. så dersom du for eksempel blogger om mote og familie, så er du kanskje en av dem?

 som me&i blogger får du en eksklusiv invitasjon til  kick offen deres den 25. januar 2014, en sneak peek av den neste kolleksjonen og invitasjon til en hyggelig lunsj i Oslo med de andre me&i  bloggerne. noen andre spennende overraskelser kan det også bli;)

så dersom du også blogger og har lyst til å bli en av me&i sine nye bloggvenner så ville jeg gått inn her for mer informasjon.
kanskje vi sees på kick off?!
 ps! selv om det står at fristen er 20.desember så er det fortsatt mulig å søke om å bli en av me&i sine bloggvenner.

2 comments:

  1. Hadde hoppet på om jeg hadde hatt småbarn ja, elsker de klærne:))
    Godt nytt år til deg og dine, måtte 2014 blir MAGISK ♥

    ReplyDelete
  2. Jeg tok tipset ditt og sendte inn og ble bloggvenn gitt. Elsker me&i-klærne. De funker så bra i barnehagen ;)

    ReplyDelete