02/06/2014

*happy go lucky!


denne helgen har vi ladet batteriene våre i den deilige sola med gode venner, for foran oss ligger en intensiv periode med pakking, flytting og overlevering av leiligheten til sine nye eiere. mye skal skje på én gang, og når man er en aktiv familie på fire så er det litt av en kabal som skal gå opp. men jeg føler meg så heldig som får oppleve alt dette, og på mange måter føles det som om vi begynner på en ny epoke i livet. den lille byfamilien skal om noen få uker bli en liten forstadsfamilie, og på mange måter blir det et ganske så nytt liv for oss. jeg ser så vanvittig ser frem i mot å komme i orden i hus og hage, og jeg gleder meg veldig til å dele det med dere!

fin mandag!

2 comments:

  1. Gleder meg til å følge deg "inn" i nytt hus....en absolutt spennende tid :-) Husk å puste...og lykke til med flytting!!
    Inger :-)

    ReplyDelete