13/08/2014

*long time, no see!



etter en sommer uten internett (det tar tid å få slike ting opp å hoppe på "landet"!) er vi endelig tilbake!
her er noen bilder fra sommerens instagram oppdateringer: 


1. fint å våkne opp i et nytt og lyst soverom!
2. vi har grillet 97% av dagene vi har bodd i det nye huset, og pizza på grillen ble en favoritt i sommer.
3. endelig har vi fått oss en uteplass, og vi har mer eller mindre spist ute hele sommeren.
4. vi innreder etter mantraet: "slowly getting there", og kanskje begynner vi å nærme oss ferdig om noen år;) her er i alle fall spisestua så langt. 
5. barna har vært i sovemodus i ferien, og jeg tror ikke vi har stått opp før åtte en eneste dag (!!!!).
6. vi venter fortsatt på dusjdører, men den gamle kjøkkenhylla vår har fått æresplass på badet.
7. she loves her art!
8. fysj, som jeg gleder meg til å innrede takterassen!
9. hun der, altså.
10. sittebenken har blitt en favorittplass allerede.
11. sju års bryllupsdag!
12. favoritt tingen hennes å gjøre i sommer: ringe på døra!
13. hennes lille kleskrok.
14. shades of grey.
15. det spirer og gror i huset.
16. samme kjøkken som før - ny romløsning.
17. jeg trodde tv på soverommet var en dårlig idé - det var det ikke;)
18. stringhyllene har fått følge med i det nye huset, og sakte men sikkert kommer de opp på veggene.

9 comments:

  1. Endelig. Dette har jeg ventet på, kanskje litt utålmodig!

    Fy så fint!

    Gleder meg til å få se mer! Ja takk til masse inspirasjon.

    Marianne

    ReplyDelete
    Replies
    1. *så koselig at du har ventet på oppdateringer:) og veldig hyggelig at du liker det du ser! mer kommer; jeg lover!
      vigdis*

      Delete
    2. Så bra.

      Et lite spm; hvilke norsk nettbutikk er til favoritt når det gjelder møbler og tilbehør til hjemmet?Liker meg veldig godt på House of Oslo når jeg er i Oslo, men det er ikke så ofte jeg har mulighet. :)

      M

      Delete
  2. Gleder meg til å se mer;) ser rålekkert ut.
    klem Tone

    ReplyDelete
  3. Hurra!!Har sakna oppdateringane dine..gler meg til å følgje deg vidare.

    -Mona

    ReplyDelete
  4. Så fint å ha deg tilbake! Du er jo min favoritt!!
    Jeg har vært og tegna kjøkken hos Kvikk, og gleder meg til nytt kjøkken, men synes det er så mye å tenke på og mange valg å ta; 80,100 eller 120cm skuffer, hva slags koketopp, ovn, vask, ventilator osv....
    Noen tips, kanskje?

    God helg i det flotte nye huset:)))

    marit;)

    ReplyDelete
  5. Åh!
    Så koselig med et nytt innlegg,jeg har fulgt bloggen din i åresvis og var nesten redd at du hadde gitt deg med å blogge.Den er en så fin følgesvenn til kaffepauser bloggen din,virkelig,virkelig koselig,ekte og ærlig om familieliv :-)
    Det nye huset er helt nydelig! Gleder meg til å se mer interiør,veldig inspirerende!

    ReplyDelete
  6. Dejlige billeder, tillykke med jeres nye hjem.
    Hvor er den hvide kommode fra? :o)

    ReplyDelete
  7. Blogging is the new poetry. I find it wonderful and amazing in many ways.

    ReplyDelete