22/09/2014

*flisforelskelse!


vi har valgt å flislegge 18 kvm av kjøkkenveggen, og jeg er så fornøyd!
jeg får litt storkjøkken/kafé-feeling av veggen, og det passer fint for oss som har flyttet bort fra det yrende kafélivet på grünerløkka. nå føler at jeg får en bitteliten bit av løkka her hjemme;)
neste prosjekt er å få laget skinnseter til sittebenken - gleder meg til å få det røffe, myke skinnet inn i huset. noe sier meg at det kommer til å bli en veldig god kombinasjon til de matte, hvite flisene, det varme treet og det blanke gulvet. 

fin mandag!

9 comments:

  1. Veldig fine materialkombinasjoner.

    ReplyDelete
  2. Lekkert, rett og slett:))
    Likte det kjempegodt!
    Sikkert fordi jeg er en gammel løkka-jente selv, hihi:))

    Ha en fin dag!

    Bli gjerne med på mitt Million-gavedryss på bloggen!
    Veldig enkelt, kun en liten kommentar, og du er med i trekningen:)

    ReplyDelete
  3. Det ble veldig fint med de flisene på vegen, skikkelig cafe-følelse ja. Likte også godt sittebenken din. Ble inspirert til å vurdere noe slikt hjemme hos oss også. Etter jobb skal jeg rett hjem og måle/tenke/google, må sjekke om en slik benk hadde vært noe for oss :-)

    ReplyDelete
  4. Hei!
    Så fint dere har fått det i det nye huset! Akkurat min smak:)
    Jeg er i gang med bytte av kjøkken og er så inspirert, spesielt flisene. Vet ikke om du har tid ti å svare, men kan jo prøve meg på et spørsmål uansett: Du skriver at du har matte fliser - hvordan er det å holde de reine? Er det 10 gange 20-fliser?
    Det er iallefall skikkelig fint!
    gleder meg til flere bilder:)
    Marit

    ReplyDelete
    Replies
    1. *hei marit! beklager at jeg svarer så sent. tusen takk, så hyggelig at du synes det:) de matte flisene er 15x15 cm, og de er over hodet ikke vanskelig å holde rene. faktisk så synes jeg at de hvite, blanke flisene vi har på badet er vanskeligere å holde rene da de kan se litt skjoldete ut dersom man ikke tørker de godt nok. kjør på med fliser, sier jeg! *v

      Delete
  5. Hey, what blogging site type do you think is the easiest for a first time blogger? I'm thinking of starting with word press, you think that's what I should do? Thank you.....Best Cardsharing Server

    ReplyDelete
  6. Trenger du et presserende lån eller en finansiell tjeneste? Kontakt charitycorporation@gmail.com / financialdepartment.online@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Great article, Thanks for your great information, the content is quiet interesting. I will be waiting for your next post.

    ReplyDelete