10/11/2014

*so long, farewell, auf wiedersehen, adieu!


etter å ha vært i tenkeboksen en god stund så har jeg nå bestemt meg for å si " ha det" til bloggen. det er med et litt trist, men også ganske lettet hjerte at jeg legger "jeg er jonathan" bak meg. det ligger over hodet ikke noe dramatisk bak denne avskjeden - jeg ønsker bare å bruke tiden min på andre ting fremover.
å skrive denne bloggen har vært en fantastisk reise, og jeg tar med meg alt godt den har ført med seg i løpet av disse seks årene. tusen takk til alle dere trofaste lesere, og for alle hyggelige kommentarer, mail og brev jeg har fått fra dere; jeg har satt pris på hvert eneste ord!

man skal som kjent aldri si aldri, og kanskje dukker jeg opp i bloggverden igjen en gang i fremtiden, men da i ny forkledning.

tusen takk for meg - det har vært en ære å skrive for dere!

klem fra vigdis*


ps! jeg finnes fremdeles på instagram som @vigdisreiseter om dere vil følge meg der.

20 comments:

  1. Skjønner deg godt. Har det på samme måte selv. Takk for alle fine øyeblikk du har delt med oss. Vi sees på instragram ��

    ReplyDelete
  2. Lykke til videre! Jeg koser meg forresten med bildene dine fra nyhuset, og håper du deler litt hvordan barnerommene blir :)

    ReplyDelete
  3. Takk for alt du har delt og inspirert :-)

    ReplyDelete
  4. Takk for at jeg fikk følge deg i permisjonstiden med minstejenta, hun er bare noen dager yngre enn din Maria, og det var så fint å følge deg i den tida!

    ReplyDelete
  5. Takk for at jeg har fått fulgt med deg sååå lenge, helt fra lille J kom til verden. Blir rart å ikke se mer...du har hatt mange fine innlegg og jeg ønsker deg og den fine familien din alt godt:) Cathrine (som aldri har skrevet en kommentar tidligere)!

    ReplyDelete
  6. Sier som Elin over her, takk for "følget" i permisjonstiden! Min eldste er ei uke yngre enn Maria, og for et ferskt mammahjerte var mange av dine innlegg rene, skjære balsamen. Blir rett vemodig når jeg ser at du legger opp, samtidig som jeg skjønner deg godt. Tusen takk for at du har delt :-)
    Klem fra Eirin

    ReplyDelete
  7. Takk for artige, inspirerende innlegg:)
    Håper du kommer tilbake ♡

    GOD JUL! ;)

    ReplyDelete
  8. Tusen takk for mange fine "stunder samman"
    Du har været en inspirasjon og glede i hverdagen.
    Lykke til videre med alle 4.
    Hilsen Renata

    ReplyDelete
  9. Det var trist å lese, Vigdis! Jeg har jo fulgt deg like lenge som jeg har blogget selv, og det blir rart ikke å lese bloggen din lenger. Jeg har likt den veldig godt, og synes du har klart så fint å skape en helt unik blogg, ja, virkelig finne "den røde tråden" som gjør at man fortsetter å lese og følge:-) Kommer til å savne deg! God klem fra Karianne:-)

    ReplyDelete
  10. Uff for en trist beskjed på tirsdagskvelden, men alt har en ende. Tusen takk for alt du har delt. Du har gjort flere litt grå dager litt lysere. Finner ingen andre som deg! Lykke til!

    Marianne K. B.

    ReplyDelete
  11. Ånei, det var trist å høre! Du har vært favorittbloggen i flere år, så nå må jeg rett og slett finne meg en erstatter ;) Tusen takk for at du har delt så mye på en så fin måte! Glad for å få følge dere videre gjennom instagram. Hilsen Janne

    ReplyDelete
  12. savn!
    takk for alt du har delt og inspirert <3

    ReplyDelete
  13. Trenger du et lån for å starte opp en virksomhet eller til å betale regninger, ta kontakt med vår 100% lån quarantee selskap ved å fylle ut skjemaet nedenfor
    navn:
    Beløpet som trengs:
    Lån varighet:
    Telefonnummer;
    Sex:
    land:
    tilstand:
    Formålet med lån:

    goodwillloancompany@yahoo.com

    ReplyDelete
  14. Very great post. I simply stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed browsing your weblog posts. After all I’ll be subscribing on your feed and I am hoping you write again very soon!

    ReplyDelete
  15. I really appreciate your professional approach. These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.

    ReplyDelete
  16. Sitter med de samme tankene selv og har skrevet om det, bare ikke publisert ennå.

    Seks års blogging er ikke lite. Folk bytter jobb oftere enn det!

    Lykke til videre med det du skal!

    ReplyDelete
    Replies
    1. uups, er visst jeg som ikke er oppdatert, sukk, det er jo lenge siden siste ord ble skrevet.

      Delete
  17. Trenger du en rask lån? Vi tilbyr lån på 3% rente. Vi gir ut personlige lån, auto lån, boliglån, landbruks lån, business lån. Vi gir ut beløp mellom $ 5000 til $ 20 millioner dollar. Nedbetalingstid er mellom 1 til 25 år. For å få mer informasjon: zionloanfirm.ltd@gmail.com

    ReplyDelete